Πέμπτη 28 Δεκεμβρίου 2017

Εξέλιξη στη δολοφονία της Δώρας Ζέμπερη - Σοκάρουν τα αποκαλυπτικά στοιχεία για το Β’ Νεκροταφείο! (βίντεο)


- Η Δώρα Ζέμπερη δολοφονήθηκε το απόγευμα της Τετάρτης (18.10.2017) με 14 μαχαιριές, στο Β' Νεκροταφείο Αθηνών - Η μητέρα της 32χρονης εφοριακού μίλησε στην εκπομπή "Tatiana
Live" της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon - Τα μέτρα ασφαλείας που θα μπορούσαν να είχαν αποτρέψει το άγριο έγκλημα - Τι καταγγέλλει πρώην φύλακας του νεκροταφείου

Πάνω από δύο μήνες έχουν περάσει από την ημέρα που η Δώρα Ζέμπερη δολοφονήθηκε με 14 μαχαιριές στο Β΄Νεκροταφείο.
Η μητέρα της 32χρονης εφοριακού ξέσπασε, μιλώντας στην εκπομπή «Tatiana Live» της Τατιάνας Στεφανίδου στο Epsilon, τονίζοντας πως αν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας, θα μπορούσε να αποτραπεί το άγριο έγκλημα.
«Δεν ήταν νεκροταφείο, ήταν κολαστήριο. Δεν υπήρχαν μέτρα ασφαλείας, το είδα κι εγώ με τα μάτια μου. Δεν υπήρχε ενημέρωση στον κόσμο. Γιατί αν είχαμε ενημερωθεί, θα είχε ενημερωθεί και το παιδί μου. Και δεν θα πήγαινε να ανάψει το καντηλάκι, να ανάψει το κεράκι, να προσευχηθεί εκεί, αν ήξερε ότι μέσα εκεί γίνονταν κλοπές, ληστείες. Δεν υπήρχαν σύρματα, δεν υπήρχε φύλαξη και μια ανευθυνότητα, μια αδιαφορία…», είπε χαρακτηριστικά.
Και συνέχισε: «Αντί να το δω νυφούλα, μου το έβαλαν στο χώμα το παιδάκι μου. Το παιδί ξεψυχούσε τόση ώρα και δεν κάλεσε κανείς ασθενοφόρο. Να είχε μια ευκαιρία το παιδί και να μην ήμουν εγώ σήμερα σε αυτή τη θέση… Μπαίνω στο νεκροταφείο και το μόνο που βλέπω είναι να με περιγελούν και να με ειρωνεύονται. Να τιμωρηθούν όλοι οι ένοχοι παραδειγματικά, όπως τους αξίζει, για να μην ξανακλάψει άλλη μάνα παιδί….».
Όπως τόνισε η δικηγόρος της οικογένειας της Δώρας Ζέμπερη, προσκόμισαν στοιχεία στον Άρειο Πάγο, σχετικά με περιστατικά ληστειών που έγιναν στο Β’ Νεκροταφείο.
«Το περιστατικό με τη Δώρα δεν ήταν πρωτοφανές για αυτούς. Υπήρχαν προγενέστερα κρούσματα. Έμπαιναν μέσα στο Β’ Νεκροταφείο, που αποτελεί δημοτική περιουσία, είχαν γίνει τουλάχιστον τέσσερις ληστείες και αφαιρούσαν μεγάλα χρηματικά ποσά. Αυτά τα μάθαμε από μαρτυρίες ανθρώπων που εργάζονται στο νεκροταφείο…», επισήμανε.
Όπως αποκαλύφθηκε στην εκπομπή, είχαν γίνει: μια ληστεία με καλάσνικοφ με λεία 20.000 ευρώ, ληστεία με λεία 5.000 ευρώ κατά την οποία ξυλοκόπησαν φύλακα του κοιμητηρίου που έμεινε ανάπηρος, ληστεία κατά την οποία έσπασαν το σαγόνι και τα δόντια υπαλλήλου και ληστεία, εξαιτίας της οποίας ο υπάλληλος πέρασε ΕΔΕ γιατί δεν απέτρεψε τους δράστες!

«Ήταν ζήτημα χρόνου…»

Σε τηλεφώνική του παρέμβαση στην εκπομπή, πρώην φύλακας του Β’ Νεκροταφείου είπε χαρακτηριστικά πως «ήταν ζήτημα χρόνου να γίνει το έγκλημα».

Όσα φέρεται να δήλωσε ο 58χρονος δράστης

Υπενθυμίζεται πως ο 58χρονος κρίθηκε προφυλακιστέος, κατηγορούμενος για την δολοφονία της 32χρονης εφοριακού, μετά την πολύωρη απολογία που έδωσε ενώπιον του 18ου Τακτικού Ανακριτή, στις 10.11.2017.
Σύμφωνα με πληροφορίες του newsit.gr, ο κατηγορούμενος φέρεται να είχε δηλώσει τα εξής:
«Αρνούμαι τις κατηγορίες της ανθρωποκτονίας εκ προθέσεως και της ληστείας με ιδιαίτερη σκληρότητα. Αποδέχομαι τις κατηγορίες της οπλοφορίας και της παράνομης οπλοχρησίας. Στις 18/10/2017 είχα πάει στο Β’ Νεκροταφείο Αθηνών με σκοπό να αφαιρέσω μπρούτζινα καντήλια τα οποία στη συνέχεια θα πουλούσα για να εξασφαλίσω την δόση μου, δεδομένου ότι είμαι 30 χρόνια τοξικομανής. Ήμουν σε κακή κατάσταση γιατί είχα δυο μέρες να πάρω τη δόση μου.
Κάποια στιγμή είδα πάνω σ’ ένα πεζούλι μια τσάντα και πήγα να την κλέψω καθώς θεώρησα ότι είχε χήματα μέσα. Πήρα την τσάντα στα χέρια μου και κινήθηκα προς τα δεξιά για να φύγω. Τότε η παθούσα με έπιασε από πίσω από τα μαλλιά και μου είπε: «Αλήτη την τσάντα μου» και προσπάθησε να πάρει την τσάντα της πίσω.
Την κοπέλα δεν την είχα δει καθώς πρέπει να ήταν σ’ ένα παρεκκλήσι (οικογενειακό τάφο) δίπλα στους τάφους. Ακολούθησε πάλη με την κοπέλα κατά τη διάρκεια της οποίας πέσαμε στο έδαφος και οι δύο. Στη συνέχεια έβγαλα το μαχαίρι που είχα στην κατοχή μου για να τη φοβερίσω, για να με αφήσει να φύγω. Όταν όμως η παθούσα είδε το μαχαίρι θύμωσε περισσότερο και με το ένα χέρι προσπάθησε να με πιάσει από το λαιμό και με το άλλο χέρι προσπάθησε να μου πιάσει το χέρι που κρατούσα το μαχαίρι. Ενδεχομένως όμως πριν μου πιάσει το χέρι να έπιασε τη λεπίδα του μαχαιριού και έτσι δικαιολογούνται οι αμυχές που βρέθηκαν στο χέρι της. Τελικώς μου έπιασε το χέρι κι εγώ στην προσπάθειά μου να την αποφύγω, τίναξα το χέρι μου για να αποφύγω το δικό της και πρέπει να τη χτύπησα στο πρόσωπο.
Επακολούθησε πάλη μεταξύ μας, καθώς προσπαθούσα να ξεφύγω ενώ εκείνη δε με άφηνε. Το πλήγμα στη θωρακική χώρα που φαίνεται σοβαρό δε θυμάμαι πως ακριβώς επήλθε«.

«Μπορεί να έπεσε πάνω στο μαχαίρι»!

Μάλιστα ο 58χρονος υποστήριξε ότι το… πιθανότερο είναι να χτύπησε την 32χρονη όταν βρισκόταν από επάνω της στην προσπάθεια του να στηριχτεί γιατί του κρατούσε τα χέρια, ισχυριζόμενος ακόμα και ότι η Δώρα μπορεί να έπεσε…εκείνη πάνω στο μαχαίρι την ώρα της πάλης!
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πληροφορίες ανέφερε στην απολογία του: «Έχασα την ισορροπία μου και ενδεχομένως τη χτύπησα στο στήθος με το μαχαίρι πέφτοντας πάνω της. Υπάρχει και το ενδεχόμενο να έπεσε εκείνη πάνω στο μαχαίρι κατά τη διάρκεια της πάλης. Εκτιμώ ότι η πάλη με την παθούσα κράτησε 5-6 λεπτά. Κάποια στιγμή συνειδητοποίησε η παθούσα ότι έχει χτυπηθεί και με άφησε. Στηρίχτηκε στο ένα γόνατο για να σηκωθεί και άρχισε να περπατάει κρατώντας την κοιλιά και το αριστερό πλευρό της προς κάποιες γυναίκες από τις οποίες ζήτησε βοήθεια.
Κατά τη διάρκεια της πάλης η παθούσα φώναξε δύο φορές «αστυνομία». Αμέσως αφού απομακρύνθηκε η παθούσα, πήρα την τσάντα και κατευθύνθηκα προς την έξοδο του νεκροταφείου, προς τις γραμμές του ΗΣΑΠ. Καθ οδόν διαπίστωσα ότι τα χέρια μου είχαν αίματα και τα σκούπισα με κάτι χαρτοπετσέτες που είχα στην τσέπη μου. Τις χαρτοπετσέτες τις πέταξα στο νεκροταφείο».

Τα… γυρίζει

Στη συνέχεια, ο 58χρονος υποστήριξε: «Βγήκα από το νεκροταφείο και προχώρησα προς το γήπεδο της Ριζούπολης, σε ένα οικόπεδο πιο κάτω από το γήπεδο άδειασα την τσάντα και διαπίστωσα ότι μέσα είχε ένα πορτοφόλι το οποίο περιείχε 5 ευρώ και τραπεζικές κάρτες. Πήρα τα 5 ευρώ και το κινητό, ενώ την τσάντα την άφησα στο οικόπεδο. Ακολούθως κατέβηκα στην Ομόνοια και πήγα σε ένα μαγαζί Πακιστανών στην οδό Σοφοκλέους, όπου πούλησα το κινητό έναντι 20 ευρώ. Με τα χρήματα αυτά και τα 5 ευρώ αγόρασα από την πλατεία Βάθης ναρκωτικά. Μετά από λίγες ημέρες όταν έμαθα το θάνατο της κοπέλας, πήγα στο οικόπεδο που είχα αφήσει την τσάντα, έριξα λίγο πετρέλαιο και την έκαψα».
Σε ερώτηση για τη διαφορετική εκδοχή του περιστατικού που έδωσε στην αστυνομία ο 58χρόνος ισχυρίστηκε : «Ουδέποτε ανέφερα τα παραπάνω κατά την προανακριτική μου κατάθεση. Οι αστυνομικοί μίλησαν μαζί μου ανεπίσημα σε ένα δωμάτιο και στην συνέχεια έγραψαν την κατάθεσή μου την οποία μου διάβασαν εν περιλήψει. Δεν είχα μαζί μου τα γυαλιά μου για να τη διαβάσω κι εγώ. Έτσι δεν ξέρω τι πραγματικά γράφτηκε. Λυπάμαι πολύ γι’ αυτό που έγινε. Επιθυμώ την εξέτασή μου από ψυχίατρο για να διαπιστωθεί η τοξικομανία μου».
http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom