Παρασκευή 8 Σεπτεμβρίου 2017

Θεοδωροβία Πλακά: Είναι Θέμα Τιμής ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ όσοι ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ και ΣΥΝΕΒΑΛΑΝ στην Καθ' όλα ΑΔΙΚΗ αλλά ΕΚΔΙΚΗΤΙΚΗ ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΟΥ από την ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ


Ο πρώην Γενικός Γραμματέας για την καταπολέμηση της Διαφθοράς και τώρα Υφυπουργός Αθλητισμού Γιώργος Βασιλειάδης,έκανε ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΗΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΜΟΥ ως ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥ γιατί έκρινε το πειθαρχικό κι αυτός, ότι υπάρχει ΣΠΟΥΔΑΙΟΣ ΛΟΓΟΣ για την ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΑΥΣΗ ΜΟΥ....

ΔΟΞΑΣΤΕ ΤΟΝ και ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ....

Προϊσταται μιάς ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ και έχοντας ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ και εκτελώντας εντολές όσων έχω καταγγείλει στην δικαιοσύνη ,σε ρόλους ΑΝΤΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΜΕ ΑΠΟΛΥΕΙ,όταν αυτοί οι ΣΥΡΙΖΑΙΟΙ έχουν επιστρέψει σε Δημόσιες Υπηρεσίες ΕΠΙΟΡΚΟΥΣ με σοβαρά ΑΔΙΚΗΜΑΤΑ....

Επικαλούμενη παντός Νομίμου Δικαιώματός μου....η συνέχεια θα είναι συγκλονιστική στις αίθουσες των Δικαστηρίων...

Δεν έχετε ΙΔΕΑ τι σημαίνει ΤΙΜΗ και ΑΞΙΕΣ...
ΘΑ ΜΑΘΕΤΕ....

Θεοδωροβία Πλακά

ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ.....

από http://theodorovias.blogspot.gr/

Δείτε ΕΔΩ όλες τις σχετικές δημοσιεύσεις μας με ετικέτα Πλακά Θεοδωροβία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom