Δευτέρα 17 Απριλίου 2017

Η Θεοδωροβία Πλακά ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ την καταγγελία στον Άρειο Πάγο που ενεργοποίησε την Δικαιοσύνη για τα PANAMA PAPERS


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ

Ραντεβού με το αποκαλυπτικό θέμα-θρίλερ,ΑΥΡΙΟ ΤΡΙΤΗ του Πάσχα...

Αποκαλύπτουμε την ΕΓΓΡΑΦΗ καταγγελία μου για τα PANAMA PAPERS στο Ανώτατο Δικαστικό Όργανο, τον ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ....

Πότε την κατέθεσα...Τι τους Ζήτησα σε σχέση με τον πρώην μυστικό πράκτορα Μανώλη Χατζησάββα και την εφημερίδα ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ που τον κατονόμασε ΠΡΑΚΤΟΡΑ ΤΩΝ ΤΟΥΡΚΩΝ (ΜΙΤ), για να τελειώνουμε με αυτό το θέμα....

Η Ενεργοποίηση του Αρείου Πάγου ήταν άμεση όπως πάντα, όσον αφορά τις δικές μου καταγγελίες...

Να ξέρετε ότι το λασπωμένο νερό πάντα καθαρίζει....
Οι θύελλες,οι καταιγίδες, οι τρέλες,οι αλήθειες και τα ψέμματα των καιρών χρειάζονται ψυχραιμία και γαλήνη...
Και κάποιος είναι γαλήνιος και ψύχραιμος όταν λέει αλήθειες και είναι ΔΙΚΑΙΟΣ...

Εγώ, ούτε κότες έχω,ούτε με την αλεπού μαλώνω,μήτε μέλι θέλω, μήτε μελίσσια... και ο νοών νοείτω...

Ποτέ δεν σκύβω το κεφάλι,ποτέ δεν τα παρατάω,ποτέ δεν κάθομαι να μοιρολογήσω και δεν ΦΟΒΑΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ....

Σκαλίζω,Ψάχνω,Τρυπώνω,Μαθαίνω,Αποκαλύπτω,Καταγγέλω....ΓΙΑΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΩ τις αλήθειες και δεν με ενδιαφέρει το κόστος....ΣΕ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΡΕΣΩ,,,,οι υπόλοιποι ζήστε με ό,τι σας σερβίρουν για αλήθεια,αλλά μην ακούω να παραπονείστε....

Αύριο λοιπόν....ΟΣΟΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΤΕ ΕΔΩ,,,,

Με την ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!
http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom