Δευτέρα 27 Μαρτίου 2017

Έγκλημα στο Μοσχάτο: Video από τις πρώτες στιγμές μετά το φονικό - Στον ανακριτή ο παραολυμπιονίκης

"Μπουσουλώντας" μπήκε διασώστρια για να φτάσει στο θύμα που ψυχορραγούσε

- Ντοκουμέντα απ’ όσα έγιναν έξω από το πρακτορείο του Βασίλη Τσαγκάρη λίγη ώρα αφού σε πυροβολήσει τον Μάριο Λουκόπουλο
- Αστυνομία και κάτοικοι συγκεντρωμένοι έξω από το πρακτορείο, που έχει κατεβασμένα τα ρολά
- Τα σήκωσαν για να μπορέσει να μπει, με φακό, διασώστρια για να δώσει στο θύμα τις πρώτες βοήθειες

- «Μου φώναζε πως είμαι ανίκανος να έχω σεξουαλικές επαφές γιατί είμαι ανάπηρος» κατέθεσε ο δράστης
- Οδηγήθηκε στον ανακριτή για να απολογηθεί ο δράστης


Εικόνες από τις πρώτες στιγμές που επικράτησαν το βράδυ της περασμένης Τρίτης (21.03.2017) στο Μοσχάτο, έξω από το πρακτορείο ΟΠΑΠ που διατηρεί εκεί ο Παραολυμπιονίκης Βασίλης Τσαγκάρης. Εικόνες λίγα λεπτά μετά τους πυροβολισμούς που δέχτηκε ο 47χρονος Μάριος Λουκόπουλος.

Είναι video που τράβηξε κάτοικος της περιοχής από το μπαλκόνι διαμερίσματος που βρίσκεται απέναντι από το πρακτορείο του Τσαγκάρη και έφτασαν στην κατοχή του Ελεύθερου Τύπου.

Τα ρολά του πρακτορείου είναι κατεβασμένα. Ο δράστης έχει παραδεχτεί από την πρώτη στιγμή πως τα κατέβασε και έφυγε αμέσως μετά τη μάχη με το θύμα του και τον θανάσιμο πυροβολισμό. Αστυνομικοί και κάτοικοι της περιοχής προσπαθούν να τα σηκώσουν, ενώ στο σημείο έχει φτάσει ήδη ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ. Το ίδιο το θύμα είχε καλέσει σε βοήθεια.

Το πρώτο video δείχνει την αναστάτωση έξω από το πρακτορείο. Για να μπορέσει να μπει η διασώστρια του ΕΚΑΒ και να δώσει στον τραυματία τις πρώτες βοήθειες, χρειάζεται να μπουσουλήσει, αφού τα ρολά δεν έχουν σηκωθεί τελείως. Η διασώστρια μπαίνει με φακό στα χέρια και ένας συνάδελφός της μένει έξω.

Το τρίτο video δείχνει τη στιγμή που το ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ με τον τραυματία αποχωρεί από το σημείο. Ο Μάριος Λουκόπουλος δεν αντέχει και υποκύπτει στα τραύματά του.

«Με έλεγε ανίκανο»
Ο Βασίλης Τσαγκάκης, που σήμερα οδηγήθηκε στον ανακριτή για να απολογηθεί υποστήριξε, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, στην κατάθεσή του πως το θύμα μπήκε το μοιραίο βράδυ στο πρακτορείο του και άρχισε να τον βρίζει και να τον προσβάλει.

«Μπήκε μέσα στο πρακτορείο και άρχισε να με βρίζει. Μου φώναζε ότι είμαι ανίκανος να έχω σεξουαλικές επαφές γιατί είμαι ανάπηρος, ότι επειδή είμαι καθηλωμένος δεν με υπολογίζει καμία γυναίκα. Ούρλιαζε ότι είμαι ανίκανος.

Μετά με έβριζε επειδή είχα σχέση με την πρώην γυναίκα του. Με απειλούσε ότι αν δεν πάω στο δικαστήριο που έχει μαζί της να καταθέσω υπέρ του και σε βάρος της, τότε θα σκοτώσει τη μάνα μου και τον αδερφό μου. 

Χαρακτηριστικά μου είπε ότι μόνο έτσι, αν πάω στο δικαστήριο, θα εξιλεωθώ απέναντί του. Εγώ ήξερα ότι είχε σχέση με όπλα, ότι ανήκε σε σκοπευτικό σύλλογο και ότι έμπλεκε συνέχεια σε καβγάδες. Η μητέρα μου τον έχει δει να την παρακολουθεί. Όταν κατάλαβα ότι θα ορμήσει έβγαλα το όπλο για να αμυνθώ», υποστήριξε ο δράστης της δολοφονίας.

Ο Τσαγκάρης φέρεται να είχε ερωτική σχέση με την πρώην γυναίκα του θύματος και ήταν μάρτυρας σε δίκη για την επιμέλεια των παιδιών του πρώην ζευγαριού. Το θύμα φέρεται να τον επισκέφτηκε στο πρακτορείο του με σκοπό να τον πείσει να μην καταθέσει εις βάρος του, αφού η πρώην σύζυγό του κατηγορούσε τον 47χρονο ξενοδόχο για ενδοοικογενειακή βία.

Στον ανακριτή
Αφού πέρασε το Σαββατοκύριακο στα κρατητήρια της ΓΑΔΑ, ο Βασίλης Τσαγκάρης οδηγήθηκε το πρωί της Δευτέρας (27.03.2017) στον ανακριτή για να απολογηθεί. «Είναι δύσκολη στιγμή σεβαστείτε την σας παρακαλώ», είπε στους δημοσιογράφους που ζητούσαν μια δήλωση και τον ρωτούσαν αν το όπλο με το οποίο έγινε το φονικό, ήταν δικό του, όπως έχει υποστηρίξει στην κατάθεσή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom