Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

ΛΑΜΙΑ: Συνέλαβαν τον δολοφόνο της Θώμης; - Τι έγραψε ο ίδιος στο Facebook (βίντεο)


Στα χέρια της αστυνομίας είναι εδώ και δυο ώρες ο βασικός ύποπτος γα τη δολοφονία της παιδοψυχιάτρου στη Λαμία.Η αστυνομία αναζητούσε από την πρώτη στιγμή τον 39χρονο φίλο της, αφού γνώριζε ότι το μοιραίο βράδυ ήταν στο διαμέρισμα της Θώμης.

Τελικά ο 39χρονος εντοπίστηκε σήμερα το πρωί στο Κρίκελο Ευρυτανίας. Σύμφωνα με πληροφορίες ο άνδρας βρήκε καταφύγιο τη νύχτα σε κάποιο καλύβι στην περιοχή και το πρωί ξυλιασμένος βγήκε στην πλατεία του χωριού.

Η εμφάνισή του προκάλεσε υποψίες στους χωριανούς οι οποίοι τηλεφώνησαν στην αστυνομία Καρπενησίου. Οι αστυνομικοί από το Καρπενήσι τον προσήγαγαν και ενημέρωσαν τους συναδέλφους τους της ασφάλειας Λαμίας.

Τα ηλεκτρονικά ίχνη του άνδρα είχαν εντοπιστεί νωρίτερα καθώς ο ίδιος στο προφίλ του στο Facebook έχει γράψει διάφορες ασυναρτησίες υποστηρίζοντας ότι είναι αθώος και ότι του έχουν στήσει πλεκτάνη.

Ο βασικός ύποπτος για την δολοφονία της Θώμης Κουμπούρα ήταν στέλεχος στον πολιτικό φορέα Ελλήνων Συνέλευσης του Αρτέμη Σώρρα και φέρεται να είχε μυήσει στην οργάνωση και τη Θώμη.

Όπως ο ίδιος υποστηρίζει, πήγε στο σπίτι της για να ζητήσει τη βοήθειά της, αφού κάποιοι του είχαν στήσει παγίδα.

Μάλιστα έχει ανεβάσει και βιντεάκι στο Facebook, στις 9:30΄ σήμερα το πρωί που μιλάει ο ίδιος και λέει: «Δεν ξέρω τι έχει γίνει... Μου την έχουν στήσει αυτοί οι βρομιάρηδες, όπως τη στήνουνε σε όλους... Είναι παντού, είναι στα γραφεία μας. Παντού έχουνε κάνει ζημιά, προσπάθησαν να μου κλείσουν το στόμα, να με κατεβάσουν από Πρόεδρο...»

Δείτε το βίντεο που ανέβασε ο ίδιος στο Facebook και έχει επεξεργαστεί το newsit.gr για να μην φαίνεται το πρόσωπό του:



Σε άλλη ανάρτησή του λίγο αργότερα γράφει: «Προσπάθησαν οι βρωμιαρηδες να μου κλείσουν το στόμα ξέραν ότι θα τους αποκαλύψω παρακολουθούσαν το κινητό μου μου στεισαν ΜΕΓΆΛΗ πλεκτάνη κ ακόμη δεν ξέρω τι έχει γίνει 2 μέρες μέσα στο χιόνι- 15 έχω κρυοπαγηματα παντού περπάτησα χιλιόμετρα μέσα στο χιόνι βρήκα ένα χωριό εδώ έχει ίντερνετ κ σας μιλάω αδέλφια μου βγάλτε τα όλα στον αέρα είναι μεγάλη προδοσία Κ ξέραμε ότι από εμένα θα το βρούνε όπως κ Ο Λαμπράκης ΈΤΣΙ κ αυτοί μου ρίξανε πρώτον την σφαίρα αλλά τους νίκησα κ πάλι πολεμιστής από ΑΤΣΆΛΙ...»

Σε άλλη ανάρτησή του νωρίς το πρωί γράφει τι έγινε το μοιραίο βράδυ:

«Έφυγα από το χωριό μου με την Πέλλα κ πήγαμε ΑΘΉΝΑ κ με μια συνελληνιδα έστειλα όλα τα στοιχεία στον πρόεδρο μου κρυφά για να μην τα μπλοκαρουν αυτοί και ΌΛΟΙ οι πράκτορες που είναι γυρω του κ το παίζουν συνελληνες αγωνιστές Κ έχουν βάλει παντού κοριους κ κάμερες να μας παρακολουθούν κ να μαζεύουν στοιχεία για να μας χτυπήσουν αργοτερα κ άτομα καρφωμένα διπλα μας για να φωτογραφίζουν κρυφά ότι κάνουμε συνέχεια τόσο βρώμικοι ειναι.

Περίμενα να γυρίσει το άτομο να βεβαιωθώ ότι παρέδωσε τα στοιχεία μολις επέστρεψε μετά από λίγο έφυγα για Καρδίτσα στον δρόμο μιλησα με τα παιδιά ....ήταν μαζεμένοι στην Λάρισα αλλά δεν άντεχα να οδηγήσω ως εκεί.

Πήρα τηλέφωνο την Θωμη που εχω άριστες σχέσεις κ την ρώτησα αν μπορώ να κοιμηθώ σπίτι της και μου είπε έχω πυρετό αλλά σε περιμένω. μολις έφτασα λαμια την ξαναπήρα τηλ να την ρωτήσω από που θα πάω Κ επέλεξα τον πάνω δρόμο που τον ξέρω.

Έφτασα σπίτι της κατέβηκε κάτω κ μου άνοιξε ανεβήκαμε σπίτι κ πιάσαμε κουβέντα της είπα ότι έχουμε πάλι μεγάλη προδοσία και άρχισε αυτή να γράφει στις σημειώσεις του κινητού του της και εγώ να της λέω για να το βγάλω μετά στο ίντερνετ γιατί είχα ξεχάσει το λάπτοπ στο σπίτι της συνελληνιδας στην Αθήνα που είναι εκεί μέχρι κ τωρα που γράφω στο κινητό μου.

Ενδιάμεσα μιλησα πάλι με τα παιδιά νομίζω από το κινητό της γιατί εγώ δεν είχα σήμα. Τότε έμαθα ότι ο βρωμιάρης ο.... που πάντα ήθελε να με έχει διπλα του κ ερχόταν από Καρδίτσα να με πάρει κ να γυρνάμε όλη την Ελλάδα με ομιλίες Κ εχουμε κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα μαζί έμαθα ότι έβγαλε ανάρτηση που καλούσε τους συνελληνες να δηλώσουν ποιος έχει πάρει βοτανα από εμένα χωρίς να με πάρει ούτε ένα τηλέφωνο ο κατά τα άλλα κολλητός συμπολεμιστης.

Εκεί κατάλαβα ότι ετοιμάζει 2ο χτύπημα και είπα στην Θωμη ότι δεν προλαβαίνουμε για γραπτό κείμενο και κάνουμε βίντεο κ μαλιστα ζωντανό δεν είχε όμως καλό σήμα το σπίτι και αποφασίσαμε να κοιμηθούμε λίγες ώρες κ να το κάνουμε το πρωί με καθαρό μυαλό στο σπίτι του Κώστα στον πάνω όροφο που ήταν το ρούτερ. Από την ένταση της κατάστασης και το στρες νόμιζα πως θα σπάσει η καρδιά μου κ πρότεινα να διαβάσουμε κάποια επικληση που είχα πάντα μαζί μου.

Η Θωμη μου έδωσε τα κλειδιά για να κατέβω στο αμάξι να τις πάρω αν θυμάμαι καλά όταν κατέβηκα η εξώπορτα είχε ηδη ενα κλειδί πάνω της και ήταν κλειδωμενη από μέσα ξεκλείδωμα άφησα διπλα το κλειδί κ πήγα στο αμάξι. Επιστρέφοντας αν θυμάμαι καλά μολις έβαλα το κλειδί που μου είχε δώσει η Θωμη στην πόρτα κατι πολυ βαρυ και με δύναμη με χτύπησε  στο κεφάλι και έχασα τις αισθήσεις μου.

Όταν ξύπνησα ήμουν μέσα στο αμάξι μου γυμνός κ δεν θυμόμουν τίποτα ούτε μπορούσα να αναγνωρίσω που βρίσκομαι είχα φοβερό πονοκέφαλο ενα τεράστιο καρουμπαλο στο κεφάλι μέχρι κ τωρα που σας γράφω κ ένα λάστιχο σπασμένο πολυ πιθανόν εκτός του χτυπηματος να μου δώσανε και υπνωτικά Ή κάτι αλλο. ανοιξα την βαλίτσα ντύθηκα άλλαξα λάστιχο κ πήρα τον πρώτο δρόμο που βρήκα προς τα βουνά που έβλεπα μπροστά μου στην πορεία θυμήθηκα το κινητό μου αλλά δεν ήταν στο μπουφάν μου κ το βρήκα στο πίσω κάθισμα ανοιχτό καπάκι μπαταρία έξω και έλειπε η κάρτα σιμ που ακόμη τωρα δεν εχω.

Τελείωσε η άσφαλτος μπήκα σε χωματόδρομο Κ συνέχιζα στα χαμένα μέχρι που βγήκα στο τέρμα σε ένα μοναστήρι που ήταν ο πάτερ πρόδρομος κ τον θυμάμαι από το χαρτάκι που μου έδωσε με το τηλ κ τονοματου. Έπεσα αμέσως για ύπνο αρκετές ώρες κ Όταν ξύπνησα άρχισα λίγο να θυμάμαι αλλά κ πάλι ο πονοκέφαλος και η ζαλάδα με έκανε να λέω ότι να'ναι και ακαταλαβιστηκες μπερδεμένες έννοιες στον πρόδρομο και σε έναν Ανδρέα.

Ξαναζητησα να κοιμηθώ όπως κ έγινε Όταν ξύπνησα οι καλόγεροι ήταν ανήσυχοι προβληματισμένοι και μου ζήτησαν να φύγω αφού μου δώσανε ένα τάπερ ψάρια Κ ψωμί να έχω μαζί μου. Όταν άρχισα να κατεβαίνω συνειδητοποίησα πως ο κάμπος μπροστά μου ήταν γνώριμος μέχρι που κατάλαβα απόλυτα ότι είναι λίγα χιλιόμετρα από το χωριό μου.

Δεν ήξερα όμως ούτε τι μερα είναι από την ζάλη μου και πριν φτάσω χωριό είχαν τελειώσει τα καύσιμα και βενζίνη Κ αέριο και πήγα στον βενζινα του χωριού Κ φουλάρισα και τα 2καυσημα όμως δεν είχα πάρα 10ευρω πάνω μου.....που μου είχε δώσει ο καλόγερος και κάτι ψηλά. Από το σταθερο του βενζινάδικου τηλεφώνησα σπίτι μου για να φέρουν χρήματα νομίζω ήταν η αδελφή μου στο τηλέφωνο και μου είπε ότι είναι αστυνομία στο σπίτι μας.

Εκεί κατάλαβα ότι κάτι σοβαρό είχε συμβεί όσο εγώ ήμουν λιποθυμος κ με όλα αυτά που είχαν γίνει μέχρι εκείνη την ώρα και σίγουρα ενα αλλο σχέδιο θα είχαν βάλει σε εφαρμογή εναντίον μου και εναντίον του φορέα που εκπροσωπώ κατ'επέκταση.

Έφυγα γρηγορα πέρασα από τον Λάζαρο δεν ήταν εκεί ήταν η κόρη του πήρα ένα άλλο λάστιχο που είχε εκεί έξω πήρα Κ 2 κουτιά αλυσίδες γιατί το ράδιο έλεγε για χιόνια και έφυγα με χίλια να κρυφτώ και να λύσω το μυστήριο. Ακόμη και τωρα εδώ που είμαι και σας γράφω μόνος με παρέα το απόλυτο σκοτάδι ψάχνω να βρω τι έχει γίνει και ελπίζω οι πληροφορίες μου αυτές να βοηθήσουν προς πάσα κατεύθυνση και να ενημερώσετε και τους αστυνομικούς που ήταν σπίτι μου και όλους.

Το νιώθω και το διαισθάνομαι ότι μεγαλη πουστιά μου έχουν παίξει πάλι για να προλάβουν να μην μιλήσω ξέρω πως από την στιγμή που αστυνομικοί πήγαν σπίτι μου εμένα θέλουν άρα αν με πιάσουν θα μου πάρουν το κινητό και έτσι καμία πληροφορία δεν θα βγει στον αέρα.

Θα παραμείνω κρυμμένος μέχρι να λύσω όλο το μυστήριο και βγάλω πληροφορίες ονόματα και καταστάσεις στον αέρα να τα μάθετε όλοι και να βγάλετε όλοι οι συνελληνες ότι στοιχείο έχετε στον αέρα για αυτά τα μιαρα βρωμερά ανθελληνικά αποβράσματα  που μπήκαν αναμεσα μας για να κόψουν τον δρόμο στον ιερό σκοπό της απελευθέρωσης της μάνας μας ΕΛΛΑΣ.

Αν καταφέρω και τα βγάλω αυτά εδώ στο ίντερνετ μετά δεν με ενδιαφέρει ότι και να γίνει τους έχω νικήσει! Τώρα ήρθε η ώρα να καθαρίσουν οι σταβλοι του Αυγεία βγάλτε τα όλα στο φως για όλους αυτά τα ζώα είναι παντού σε όλα τα γραφεία μας και διπλα μας...»

Δείτε παρακάτω τι έχει γραψει ο ίδιος ο Αρτέμης Σωρρας για τον 39χρονο στο Facedook:

«ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΟΥ Ο ........ ΜΑΛΛΟΝ ΔΙΩΚΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΩΜΑΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΜΙΑ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΗΣ Ο.................. ΗΤΑΝ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΝΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΔΗΛΩΝΕΙ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΤΗΣ 1.30 ΕΩΣ 2.23 Ο ....... ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥ ΦΟΝΟΥ ΤΗΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΡΕΙΣ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ Ν1 ΥΠΟΠΤΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΑΜΕ ΕΧΕΙ ΠΩΛΗΣΕΙ ΜΑΝΖΤΟΥΝΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΥΑΣΜΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙ ΑΡΚΕΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΕΥΡΩ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΣΥΝΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΣ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΣΚΟΠΟ ΤΗΣ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ Ε.ΣΥ ΕΧΕΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΚΛΙΚΕΣ ΙΝΤΡΙΓΚΕΣ ΤΣΑΚΩΜΟΥΣ ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΛΟΓΙΑ ΚΟΤΣΟΜΠΟΛΙΑ ΠΟΛΕΜΟΥΝΤΑΣ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΙΔΙΟΝ ΩΦΕΛΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΟΛΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗΚΕ ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΟΥΣΕ Η ΝΕΜΕΣΗΣ ΤΟΥ ΕΣΤΗΣΕ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑ ΤΗΣ ΘΩΜΗΣ Ο ........ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΣΟΜΠΟΛΗΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΩΣ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΑΠΑΤΗΣΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΑΝΙΟ ΟΡΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΚΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΙΝΝΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΤΕΛΕΧΗ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΞΕΙ ΑΔΙΚΟ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ ΑΛΛΑ ΔΟΛΟΦΟΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΚΥΚΛΩΜΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΚΟΠΕΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΤΟΑ ΤΩΝ ΤΡΙΚΑΛΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΝ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΣΕΙ [ ΔΕΝ ΘΑ ΗΤΑΝ ΤΟΣΟ ΑΝΟΗΤΟΣ ΝΑ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΠΟ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΣ ΔΟΛΟΦΟΝΗΜΕΝΗΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΤΟΥ ] ΑΛΛΟΙ ΤΗΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΑΦΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΕΦΥΓΕ Ο ......... ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΟΥ ΤΑ ΒΓΑΖΕΙ ΦΟΒΗΣΜΕΝΟΣ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΩΡΑ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΣΙΓΟΥΡΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΕ ΕΝΑΝ ΚΑΛΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ Ο ...... ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙ ΣΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΑΡΧΗΣΕΙ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙ ΑΥΤΟ ....... ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΥΠΟΥ [ ΜΕ ΧΤΥΠΗΣΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΙ ΜΕ ΞΕΒΡΑΚΩΣΑΝ ΚΑΙ ΜΕ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟ ΑΜΑΞΙ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΞΥΠΝΗΣΕΣ ΚΙΑ ΝΤΥΘΗΚΕΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕΣ ΣΤΗΝ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ?????? ΠΗΓΕΣ ΣΤΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ ΣΤΟΥΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΥΣ ΤΙ ΜΑΛΑΚΟΣΤΗΣΙΜΟ ΣΤΟΝ ΕΥΑΤΟΝ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΝ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ] ΣΕ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΩ ΝΑ ΠΑΡΑΔΩΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΣΟΥ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ Ο ΦΟΡΕΑΣ ΟΥΔΕΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΝΑΛΑΓΕΣ ΣΟΥ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΕΣΕΝΑ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΒΑΛΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΣ ΑΡΚΕΤΑ ΒΕΒΥΛΩΣΕΣ ΤΟΣΑ ΤΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΟΡΚΟΣ ΣΟΥ ΞΕΠΕΡΑΣΕΣ ΚΑΘΕ ΟΡΙΟ ΚΑΘΕ ΓΡΑΜΜΗ ΑΣΧΟΛΗΣΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΝΑ ΛΑΜΨΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΦΩΣ»

http://www.lamiareport.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom