Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016

Εν αναμονή της απόφασης: Αθώα δηλώνει η "μαύρη χήρα" - Ενοχη λέει ο εισαγγελέας - Γνωρίζω το δολοφόνο ισχυρίζεται η μητέρα της (βίντεο)


Προς το τέλος της οδεύει η δίκη της πολύκροτης υπόθεσης που συγκλόνισε την Κοιλάδα Αργολίδας.Στο Μεικτό Ορκωτό της Τρίπολης,που ήδη έχει αποσυρθεί για να λάβει απόφαση, σήμερα σημειώθηκαν πράματα και θάματα,πρωτόγνωρα για την Ελληνική Δικαιοσύνη.

Οι παραιτηθέντες συνήγοροι της Δήμητρας Βούλγαρη θέλησαν να επανέλθουν ως υπεράσπιση,πράγμα που τους αρνήθηκε το δικαστήριο με αποτέλεσμα την διακοπή της δίκης για αρκετή ώρα και την μη απολογία της κατηγορουμένης,η οποία δήλωσε και πάλι ότι είναι αθώα και οι δολοφόνοι κυκλοφορούν ελεύθεροι.

Ο εισαγγελέας ζήτησε να κηρυχθεί ένοχη η κατηγορούμενη,ενώ η μητέρα της ανέφερε ότι γνωρίζει τον δολοφόνο,αλλά δεν την άφησαν να καταθέσει....

Βούλγαρη: Είμαι αθώα, οι δολοφόνοι είναι ελεύθεροι

Η Δήμητρα Βούλγαρη δεν απολογήθηκε σήμερα στο Μεικτό Ορκωτό Τρίπολης. Ωστόσο, λίγο προτού λάβουν τον λόγο ο εισαγγελέας, οι συνήγοροι υπεράσπισης και η πολιτική αγωγή, απευθύνθηκε στο Σώμα και δήλωσε αθώα, για άλλη μία φορά, για τη δολοφονία του συζύγου της Θανάση Λάμπρου.

«Είμαι αθώα. Το φωνάζω εδώ και 17 μήνες. Δεν απολογούμαι χωρίς τους συνηγόρους μου. Όλοι με καταδίκασαν.Οι δολοφόνοι πέρασαν από εδώ, αυτή τη στιγμή είναι ελεύθεροι κι εγώ είμαι μέσα.

»Έχω τη συνείδησή μου καθαρή, στον άντρα μου στάθηκαν σαν κολόνα, πώς έγινα δολοφόνος; Από το 2005 είχε κατάθλιψη, διεγνωσμένη από γιατρό, τον προστατεύαμε όλοι για να μην μάθει η Κοιλάδα ότι ήταν άρρωστος.

»Κανένας δεν είπε ότι με είδε, όλοι άκουσαν από εδώ και από εκεί. Βεβηλώνουν τη μνήμη του άντρα μου. Ποιος άντρας δεν αντιδρά όταν τον χτυπούν με μαχαίρι; Ποτέ δεν χειροδίκησα εναντίον του.Πού είναι ο... (σ.σ. αναφέρει το όνομα μάρτυρα-κλειδί στην υπόθεση) και οι άλλοι; Είναι ελεύθεροι!

«Είμαι άδεια, δεν έχω δύναμη για τίποτα.»

Εκείνη τη στιγμή, μπήκε η μητέρα της κατηγορουμένης και απευθυνόμενη στην κόρη της, φώναξε: «Δήμητρα, μην απολογείσαι». Αμέσως η πρόεδρος ζήτησε να την βγάλουν από την αίθουσα.

Την ενοχή της «μαύρης χήρας» ζήτησε ο εισαγγελέας

- Θεωρεί βέβαιη την εμπλοκή τρίτου προσώπου ο εισαγγελέας
- Κούγιας: «Να τους βοηθήσει ο Θεός να λάβουν μια τίμια απόφαση»
- Κολαντζιανός: «Είναι κρίμα να επωμιστώ εγώ τις ευθύνες άλλων»


Ο εισαγγελέας ζήτησε να κηρυχθεί ένοχη η κατηγορούμενη για τις κατηγορίες που της έχουν αποδώσει, ενώ υπογράμμισε ότι υπάρχει πιθανή εμπλοκή τρίτου προσώπου.Δεν ξεκαθαρίστηκαν οι ακριβείς συνθήκες εμπλοκής του ή ποιος είναι αυτό το τρίτο πρόσωπο.

«Θεωρούμε ότι πρέπει να γίνει τροποποίηση όσον αφορά τα πραγματικά περιστατικά. Ο σύζυγός της όπλισε το όπλο, έγινε μια συμπλοκή, ήρθε ο πρώτος πυροβολισμός που δεν ήταν ο θανατηφόρος και μετά η χαριστική βολή», είπε, τέλος, ο εισαγγελέας.

Μετά την αγόρευση του εισαγγελέα, τον λόγο έλαβε ο κ. Γεωργόπουλος, συνήγορος πολιτικής αγωγής, ο οποίος αναφέρθηκε κατ' αρχάς στο μεγάλο θύμα της υπόθεσης που δεν είναι άλλο από το δεκατετράχρονο παιδί του ζευγαριού.

Το ζευγάρι δεν κατάφερε να ξεφύγει από τον λαβύρινθο στον οποίον είχε μπει επεσήμανε, και ζήτησε την καταδίκη της κατηγορουμένης.

Ακολούθως, ο συνήγορος πολιτικής αγωγής Αλέξης Κούγιας εξομολογήθηκε κατά την αγόρευσή του ότι αυτό που βίωσε σε αυτή την υπόθεση δεν το έχει ξαναζήσει και ότι ήταν ό,τι χειρότερο θα μπορούσε να βιώσει ένας άνθρωπος στο εδώλιο του κατηγορουμένου. Στη συνέχεια, στάθηκε στη φερόμενη, όπως είπε, ομολογία της κατηγορουμένης, την οποία η ίδια δεν έχει υπογράψει, και τόνισε: «Στην ομολογία της η κατηγορουμένη αναφέρει ζητήματα προσωπικά, για την κατάθλιψη του συζύγου της, για φάρμακα. Από το μυαλό τους τα έβγαλαν οι αστυνομικοί και ο εισαγγελέας;».

Εγώ την πιστεύω εν μέρει είπε ο κ. Κούγιας και εξακολούθησε: «Τίνος ήταν το σπίτι όπου βρέθηκε νεκρός ο κατηγορούμενος; Τίνος ήταν το όπλο; Ποιος βρήκε το θύμα;», δείχνοντας, με αυτόν τον τρόπο τον φίλο του ζευγαριού και μάρτυρα-«κλειδί» στην υπόθεση.

Μάλιστα, ο δικηγόρος επεσήμανε ότι οι υπάλληλοι του φίλου του ζευγαριού δεν κάλυψαν με τη μαρτυρία τους τον χρόνο που εκείνος ισχυρίζεται ότι βρισκόταν στην εργασία του και αναφέρθηκε στις κινήσεις των συνηγόρων της κατηγορουμένης κκ. Ρομποτή, οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά είπε. «μόνο υπεράσπιση της κατηγορουμένης δεν έκαναν».

Τέλος, ζήτησε να βοηθήσει ο Θεός το δικαστήριο να λάβει μια τίμια απόφαση.

Από την πλευρά του, ο ένας διορισμένος από το δικαστήριο δικηγόρος της Δήμητρας Βούλγαρη κ. Κολαντζιανός (σημειωτέον ότι η ίδια η κατηγορουμένη είχε ζητήσει την εξαίρεση του κ. Καρνέζη) κατά την αγόρευσή του δήλωσε ότι ο ίδιος δεν είναι καθόλου χαρούμενος που έμεινε μόνος του και ότι είναι άδικο να υπερασπίζεται κάποιον που δεν τον θέλει. «Και εγώ και ο κ. Καρνέζης ήμασταν παρόντες σε όλη τη διαδικασία. Ζήτησα μία ώρα για να ετοιμάσω την αγόρευσή μου και δεν μου δόθηκε.

Είναι κρίμα να επωμισθώ εγώ την αποτυχία κάποιου άλλου ή να καρπωθώ εγώ την επιτυχία κάποιου άλλου.

Η δίκη έλαβε τέλος και το Σώμα αποσύρθηκε για να λάβει απόφαση.

Μάνα «μαύρης χήρας»: Γνωρίζω τον δολοφόνο

Φανερά εκνευρισμένη και απογοητευμένη και φοβισμένη η μητέρα της Δήμητρας Βούλγαρη προσπαθεί και με τις δηλώσεις της να μεταφέρει την αγωνία της για τη δίκη της κόρης της.Όπως θα δείτε και στο βίντεο που ακολουθεί η μάνα της «μαύρης χήρας» εμμένει και επιμένει ότι οι συνήγοροι της κόρης της, μπορούν να προχωρήσουν τη δίκη και να αθωώσουν την κόρη της.

Όπως ανέφερε την Τρίτη 20 Δεκεμβρίου σε δηλώσεις της:

«Εμείς αυτούς τους συνηγόρους θέλουμε, αυτοί είναι η ζωή μας, αυτοί είναι η ψυχή μας, πάνε να καταδικάσουν το παιδί μου. Εμείς δεν προχωρούμε, δεν καταθέτουμε».

Γνωρίζω το δολοφόνο εδώ και δύο μήνες και δεν με άφησαν να καταθέσω

«Υπάρχει μάρτυρας που έχω πάει στο σπίτι του, μου έχει πει γεγονότα, μου έχει πει τους μάρτυρες και ο πρώτος είναι ο ... (αναφέρει το όνομα μάρτυρα-κλειδί στην υπόθεση)».

Αυτός είναι ο δράστης, αυτός και οι υπόλοιποι. Αν με αφήσουν να καταθέσω θα το πω.

Η τυφλή εμπιστοσύνη της μάνας στους συνηγόρους της κόρης της είναι φανερή, όπως επίσης και ο φόβος της για την πιθανή καταδίκη της κόρης της.Σε ερώτηση δημοσιογράφου ως προς το για ποιον λόγο δεν έλεγε ποιος είναι ο δολοφόνος, είπε «έχω τον συνήγορό μου και τα έχει καταθέσει όλα».



http://www.arcadiaportal.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom