Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2016

Κύκλωμα εκβιαστών: Ελεύθερος ο γιος του πασίγνωστου τραγουδιστή - Τι δήλωσε ο πατέρας του (βίντεο0


- Ο 46χρονος αφέθηκε ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα
- Φέρεται να εμπλεκόταν σε σπείρα που εκβίαζε μεσίτες, εργολάβους και κατασκευαστές
- Τι είπε ο πασίγνωστος λαϊκός τραγουδιστής στην εκπομπή της Τατιάνας Στεφανίδου, “Tatiana Live”, στο Epsilon

Ελεύθερος με τον περιοριστικό όρο της απαγόρευσης εξόδου από τη χώρα αφέθηκε ο γιος πασίγνωστου λαϊκού τραγουδιστή, από τον πρώτο του γάμο, μετά την απολογία του για της υπόθεση της φερόμενης σπείρας εκβιαστών, που απειλούσε μεσίτες, εργολάβους και κατασκευαστές με σκοπό να λαμβάνει μεσιτείες για ακίνητα που είχαν πωλήσει... άλλοι!

Ο γιος του τραγουδιστή, 46 ετών, είναι ιδιοκτήτης γυμναστηρίου και σχολής Τάε Κβον Ντο και σύμφωνα με τον δικηγόρο του αρνήθηκε κάθε εμπλοκή στην υπόθεση.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο 46χρονος γιος από τον πρώτο γάμο του τραγουδιστή αρνήθηκε ότι γνώριζε για εκβιάσεις ενώ σε βάρος του δεν φαίνεται να προκύπτουν ισχυρά στοιχεία για την εμπλοκή του με αποτέλεσμα να αφεθεί ελεύθερος με έναν περιοριστικό όρο.

Μαζί με τον πεθερό του, ηλικίας 65 ετών και έναν 49χρονο κατηγορούνται για την υπόθεση που αφορά εκβιάσεις και απειλές για ποσό ύψους 11.000 ευρώ, από το οποίο, αποδεικτικά στοιχεία φαίνεται να υπάρχουν μόνο για 4.000 ευρω!

Ο 49χρονος ειναι ο μονος που κρίθηκε προφυλακιστέος απο τους τρεις κατηγορουμενους. Στον 49χρονο αποδίδεται και η έκρηξη που έγινε στο αυτοκίνητο ενός εκ των θυμάτων το οποίο καταστράφηκε ολοσχερώς μετά την τοποθέτηση εμπρηστικού μηχανισμού.

Ο πεθερός του 46χρόνου είναι μεσίτης και συνεργαζόταν με δύο εργολάβους και αφέθηκε επίσης ελευθερος με απαγόρευση εξόδου απο τη χώρα, εμφάνιση μια φορά το μήνα σε ΑΤ και εγγύηση 3.000 ευρώ.

Τι είπε ο τραγουδιστής στην εκπομπή "Tatiana Live"


“Κανένας πατέρας δεν θα ήθελε να είναι σήμερα στη θέση που είμαι εγώ. Βασικά είναι πάρα πολύ δύσκολη στιγμή για μένα, διότι είναι ο γιος μου από τον πρώτο μου γάμο. Ζούμε δηλαδή χωριστά, όμως 45 χρόνια μέσα στη νύχτα πέρασα αλώβητος από ναρκωτικά, από μπράβους, από γκάνγκστερ, από χίλια δυο πράγματα μόνο και μόνο για να κρατήσω το όνομά μου ακέραιο και να είμαι αμόλυντος, ώστε να λένε στο τέλος της καριέρας μου, κοντά στη δύση μου, τα καλύτερα λόγια για... Αυτό είμαι, λοιπόν, εγώ αυτή τη στιγμή”, δήλωσε στην Tatiana Live o τραγουδιστής λίγο πριν τις εξελίξεις.

“Είναι πάρα πολύ καλό παιδί, είναι οικογενειάρχης, εξαιρετικό παιδί. Ενεπλάκη σε μία υπόθεση, η οποία είμαι σίγουρος ότι θα λάμψει η αλήθεια και έχω εμπιστοσύνη στη δικαιοσύνη και όλα θα πάνε καλά”, συμπλήρωσε.
http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom