Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Θεοδωροβία Πλακά: Πού χάθηκαν τα ανοίγματα λογαριασμών??


Γράφει η Θεοδωροβία Πλακά

Πού βρίσκονται οι επώνυμες καταγγελίες και αιτήσεις μου για ανοίγματα λογαριασμών που κατέθεσα στο ΣΔΟΕ για συγκεκριμένα άτομα της Γ.Γ.ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ?

Διαβιβάστηκαν στην Εισαγγελία Πρωτοδικών, αλλά σε έρευνά μου η διαδρομή των δικαστικών φακέλλων κάπου χάνεται!!!!.....

Τί έχει συμβεί??
Ανθρώπινο λάθος ή ΑΟΡΑΤΟ ΧΕΡΙ??
Τί ενέργειες θα κάνω ή έχω κάνει??

Μείνετε συντονισμένοι στο Theodorovias blog....ΌΛΑ στο ΦΩΣ....ΠΡΟΣΕΧΩΣ....

ΣΥΜΒΟΥΛΗ προς κάθε κατεύθυνση...ΣΟΒΑΡΕΥΤΕΙΤΕ!!!!

Γιατί ως γνωστόν, εγώ δεν ξέρω τι σημαίνει μούγγα στην στρούγκα και η σιωπή είναι χρυσός για αυτούς που δεν ξέρουν να απαντούν, αλλά και γι αυτούς που δεν σκέφτονται ή δεν έχουν στοιχεία και αποδείξεις .

ΔΕΝ ΣΩΠΑΙΝΩ ΕΓΩ!!!!!

http://theodorovias.blogspot.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom