Κυριακή 7 Αυγούστου 2016

Αφιερωμένο στο δικό μου Αύγουστο


Επειδή τα πολλά λόγια είναι φτώχεια... και μας μοναδικός μας πλούτος είναι τα 39 χρόνια συνύπαρξης,τα παιδιά  μας κι ο εγγονός μας
Χρόνια μας πολλά Αύγουστε!

"Ηταν Αυγουστιανό πρωϊ,θυμάσαι;
Συ φρόντισε ποτέ μη χειμωνιάσει!"
.......
Κι επειδή εγώ δεν είμαι ποιητής...



Δείτε εδώ τη μικρή μας ιστορία εικονογραφημένη από τον δικό μου Αύγουστο (τη Σταυρούλα μου) την εποχή που παρίστανε τη blogger.

Από τότε δεν άλλαξαν και πολλά εκτός του ότι αποκτήσαμε κάποια κιλά και περισσότερα άσπρα μαλλιά,γίναμε όμως πλουσιότεροι ως οικογένεια αφού παντρέψαμε τα παιδιά μας και ήδη έχουμε έναν υπέροχο εγγονό!

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λεω χιλια χρονια να ζησετε και να τα ζησετε και καλα, και αλλο τοσο γεματα απο αγαπη, αντοχη και κατανοηση! Να ειστε ευτυχισμενοι μαζι ,και αυτα τα 39 χρονια να ειναι το καθε ενα ,σκαλι ,για μεγαλυτερες επιτυχιες μεταξυ σας!Μπραβο παιδια !!

ΡΙΚΗ είπε...

Να ζήσετε ευτυχισμένοι Δημητρη μου!!!

sidiralumin@gmail.com είπε...

ΝΑ ΖΗΤΕ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ!!!!!! Η ΖΩΗ ,ΟΤΑΝ ΕΧΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΣΕ ΑΓΑΠΑΝΕ,ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ!!!!!ΝΑ ΓΕΡΑΣΕΤΕ ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΙ!!!!!!!

Read more: Go to TOP and Bottom