Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

Συγκλονίζει ο πατέρας του Παύλου Φύσσα στην δίκη της Χρυσής Αυγής


- «Ο Ρουπακιάς είναι επαγγελματίας δολοφόνος, το χτύπημα ήταν επαγγελματικό, έστριψε το μαχαίρι στην πληγή του γιου μου για να πεθάνει από εσωτερική αιμορραγία», είπε στην κατάθεσή του ο Παναγιώτης Φύσσας
- Πως περιέγραψε το σκηνικό όταν έφτασε και είδε το παιδί του μαχαιρωμένο

Ο Παύλος Φύσσας, «ζωντάνεψε» μέσα στο δικαστήριο σήμερα μέσα από τα λόγια του πατέρα του, Παναγιώτη ο οποίος μίλησε εκ μέρους του δολοφονηθέντος γιού του στην δίκη της Χρυσής Αυγής. Ο Παναγιώτης Φύσσας, περιέγραψε όλα όσα έγιναν το βράδυ της 18ης Σεπτεμβρίου 2013 όταν το παιδί του έπεφτε νεκρό από το μαχαίρι του Γιώργου Ρουπακιά.

Στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων όπου γίνεται η δίκη, δεν ακουγόταν ούτε ψίθυρος με τον τραγικό πατέρα να μιλάει χωρίς περιστροφές και με βαθύ πόνο για την απώλεια του παιδιού του.
«Είμαι ο πατέρας του δολοφονημένου Παύλου Φύσσα. Ο γιος μου έκανε μεροκάματα στη ζώνη του Περάματος», είπε ξεκινώντας ο κ. Φύσσας.

«Ο Ρουπακιάς είναι επαγγελματίας δολοφόνος, το χτύπημα ήταν επαγγελματικό, έστριψε το μαχαίρι στην πληγή του γιου μου για να πεθάνει από εσωτερική αιμορραγία» είπε ο κ. Φύσσας.

Είπε ακόμα ότι αυτό που ενοχλούσε τα μέλη της Χρυσής Αυγής ήταν η μουσική του γιού του και ότι ο Ρουπακιάς εκτελούσε εντολές ανωτέρων του εκείνο το βράδυ.

Ο κ. Φύσσας περιέγραψε πως έμαθε το τραγικό γεγονός εκείνο το βράδυ: «Με πήρε ο αδελφός μου τηλέφωνο και μου είπε τρέχα στην Παναγή Τσαλδάρη, έχουν μαχαιρώσει το παιδί. Όταν έφτασα εκεί είχε πολύ κίνηση, άκουγα σειρήνες. Βλέπω τη Χρύσα στο πεζοδρόμιο και ο Παύλος με τα πόδια γυρισμένα. Το μυαλό μου πήγε αμέσως στη Χρυσή Αυγή, τους ενοχλούσαν τα τραγούδια του».

Ο Πρόεδρος τον ρώτησε τότε αν ήξερε ότι τα τραγούδια του γιού του τους ενοχλούσαν και εκείνος απάντησε: «Όταν λες κάποιον φασίστα δεν θα ενοχληθεί;»

Είπε ακόμα ότι όταν πήγαν στο νοσοκομείο και ο γιατρός εξέτασε τον Παύλο, εκτίμησε ότι το χτύπημα που δέχθηκε είχε σκοπό να τον σκοτώσει.


http://www.newsit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom