Παρασκευή 28 Αυγούστου 2015

Χαϊκάλης: H offshore μου... δεν είναι offshore και δεν είναι δική μου!

«Θα καταθέσω τα στοιχεία στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής εφόσον μου ζητηθεί»

Η εταιρία είναι στην Κύπρο και άρα δεν είναι offshore, γι' αυτό και όταν τέθηκε το θέμα δεν με ενδιέφερε - Η εταιρία δεν μου ανήκει, δεν είναι δική μου, είχα απλώς μια συμφωνία εκπροσώπησης, υποστήριξε το στέλεχος των Ανεξαρτήτων Ελλήνων


Να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα και να διαψεύσει όσα ο ίδιος φέρεται να είπε μόλις χθες στο δελτίο του Mega ως δήλωσή του επιχείρησε σήμερα ο ΠΧ σε συνέντευξη τύπου - παρωδία, που παραχώρησε για την υπόθεση της offshore.

Ο απερχόμενος υπουργός περιέγραψε με ακρίβεια τον τρόπο λειτουργίας μιας εξωχώριας εταιρίας την οποία χρησιμοποίησε για τις επαγγελματικές του ενασχολήσεις ως ηθοποιός, για να υποστηρίξει στο τέλος ότι η εταιρία αυτή δεν είναι offshore και δεν είναι δική του!

Επισήμανε ότι στην Κύπρο δεν μπορούν να ιδρυθούν υπεράκτιες εταιρίες, καθώς η χώρα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, και πως σε κάθε περίπτωση η επίμαχη εταιρία METROFIN LTD δεν του ανήκει, αλλά απλά συνεργάστηκε μαζί της με ένα ιδιωτικό συμφωνητικό.

Μιλάμε για «inshore» εταιρία και όχι «offshore», τόνισε ο Παύλος Χαϊκάλης και εξήγησε: «Δεν με ενδιέφερε όταν τέθηκε το θέμα, γιατί δεν είχα off shore. Με ρώτησαν αν έχω off shore και για το πόθεν έσχες... Αν είχα εταιρία στη Γερμανία θα έλεγαν τίποτα»;

Υποστήριξε ότι δεν ήταν υποχρεωμένος να το δηλώσει στις αρμόδιες αρχές και την Επιτροπή Πόθεν Έσχες της Βουλής, καθώς δεν έχει στην κατοχή του μετοχές της εταιρίας, ενώ είπε ότι τα χρήματα είναι φορολογημένα και στην Ελλάδα και στην Κύπρο.
http://www.protothema.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom