Τρίτη 30 Δεκεμβρίου 2014

Αντωνοβαγγέλη, ξέρω από ποιον κινδυνεύω!

Όταν έχεις κόψει σε κάποιον τα πόδια, πώς τον απειλείς ότι δεν θα βρει παπούτσι να βάλει;

Μου λέτε, Αντώνη, Βαγγέλη (κι επειδή είσαστε εις σάρκα μια, στο εξής Αντωνοβαγγέλη),μου λέτε διαρκώς να προσέξω, κινδυνεύω. Κινδυνεύω να χάσω τις θυσίες μου, το ευρώ μου, την εμπιστοσύνη των αγορών, τη σταθερή πορεία του χρηματιστηρίου, τους επενδυτές που θα αγοράσουν κοψοχρονιάς τη βάση Γουρνών, το αεροδρόμιο Χανίων, κάθε φιλέτο της ελληνικής γης.
Κινδυνεύω…
Κινδυνεύω…
Κινδυνεύω…

Ε, ξέρω από ποιους κινδυνεύω, Αντωνοβαγγέλη!
Απ’ αυτούς που σκύβουν το κεφάλι μπροστά ακόμα και στους υπηρεσιακούς υπαλλήλους της τρόικα.
Που παραδίδουν την ανεξαρτησία της χώρας στα συμφέροντα των αγορών και της Μέρκελ.
Που καταργούν Σύνταγμα, βουλή και νόμους και παραδίδουν την πολιτική και νομοθετική εξουσία σε ξένα κέντρα, πολιτικά και οικονομικά.
Που εξευτέλισαν τον Έλληνα, που έκαναν τον παππού και τη γιαγιά να κλάψουν όχι μόνο επειδή δεν έχουν να πάρουν φάρμακα, αλλά ούτε να φιλέψουν το εγγόνι.
Που βάζουν τα συμφέροντα των αγορών πάνω από την ανθρώπινη ζωή. Αυτή την αντικατέστησαν με την έννοια του θανάτου. Νεκρούς μετρούν, χρήμα τους κάνουν για τις «αγορές».
Που αφήνουν πεινασμένα παιδιά, άνεργους γονείς, νέους χωρίς ελπίδα.
Που…
Που…
Που…
Που βαφτίζουν όλα αυτά τα εγκλήματα, «θυσίες για την ανάπτυξη».
Που μιλούν για “success story” μπροστά στους νεκρούς από την πολιτική τους Έλληνες.

Από τι να κινδυνεύσω, δηλαδή;
Δεν έχω τίποτε άλλο να διακινδυνεύσω. Τα διαλύσατε όλα.
Δεν πήρατε μόνο το ψωμί και τη δουλειά του Έλληνα.
Δεν πήρατε μόνο την αξιοπρέπειά του.
Δεν πήρατε μόνο την πατρίδα του.
Δεν πήρατε μόνο τη ζωή του.
Δεν πήρατε μόνο το μέλλον του.
Τα πήρατε όλα μαζί.
Και θέλετε κι άλλα. Απ’ όσα δεν του έμειναν.

Τι να διακινδυνεύσω με τους επόμενους; Αφήσατε τίποτα;
Δεν με τρομάζει, λοιπόν, η τρομοκρατία σας.
Με τρομάζει και μόνο η σκέψη ότι εσείς θα μπορούσατε να συνεχίσετε να κυβερνάτε και να εκτελείτε.

Τι χειρότερο μπορώ να πάθω;
Να βγω από το ευρώ που δεν έχω;
Να πτωχεύσει μια πατρίδα που τη διαλύσατε;
Να πτωχεύσει ο Έλληνας που τον εξευτελίσατε;
Ή μήπως κινδυνεύω από την ασάφεια προγραμμάτων, όπως μου λέτε;
Για τη σαφήνεια της δικής σας καταστροφικής πολιτικής, σας τρέμω.
Μη με τρομοκρατείτε, για τους άλλους.

Η τρομοκρατία και ο κίνδυνος είστε εσείς.
Βρεγμένος, άλλωστε, είμαι. Φοβάμαι τη βροχή;
Όταν έχεις κόψει σε κάποιον τα πόδια, πώς τον απειλείς ότι δεν θα βρει παπούτσι να βάλει;
http://www.candianews.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom