Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2014

Κι ο Γιάννης Δρακόπουλος απόψε στη «Μουσική Συντροφιά» στου Ντόκα στο Καινούργιο Αγρινίου! (φωτο & βίντεο)


Από χτες 26 Οκτώβρη 2014, στη «Μουσική Συντροφιά» μας, στου Ντόκα στο Καινούργιο Αγρινίου, προστέθηκε κι ο Γιάννης Δρακόπουλος!

Ήταν μια ευχάριστη και δροσερή ….έκπληξη!!
Καλώς ήρθες στην παρέα μας Γιάννη!!!
Ανάμεσα στα όμορφα τραγούδια που ερμήνευσε ήταν και...
το «Παραμύθι με λυπημένο τέλος – 1995» του αγαπητού μου φίλου και συναγωνιστή του Μίλτου Πασχαλίδη!!!!

Στο μπουζούκι ο Πάνος Αναγνωστόπουλος, τον συνοδεύει η Γιώτα Τσόλκα με την εξαίσια φωνή της!!!



Παραμύθι με λυπημένο τέλος - 1995

Στίχοι-Μουσική: Μιλτιάδης Πασχαλίδης
Ερμηνεία: Γιάννης Δρακόπουλος

Κάποτε γνώρισα μια λίμνη
μάτια μου, μάτια μου
κάποτε γνώρισα μια λίμνη
που ‘θελε να ‘ναι θάλασσα

Και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι
και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι

Κάποτε αντάμωσα μια πέτρα
μάτια μου, αχ μάτια μου
κάποτε αντάμωσα μια πέτρα
που ‘θελε βράχος να γενεί

Και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι
και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι

Κάποτε αγάπησα μια κόρη
μάτια μου, μαύρα μάτια μου
που ρωτούσε κάθε αγόρι
πότε γυναίκα θα γενεί

Και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι
και κάθε που χαράζει
την τρώει το μαράζι

Έχουν περάσει χρόνοι δέκα
μάτια μου, αχ μάτια μου
η κόρη γίνηκε γυναίκα
μα εγώ απόμεινα παιδί

Και κάθε που χαράζει
με τρώει το μαράζι
και κάθε που χαράζει
με τρώει το μαράζι

Σας ευχαριστώ όλους που ήσασταν κι απόψε στην παρέα μας….

Το δικό μου παραμύθι δεν είναι… «Παραμύθι με λυπημένο τέλος – 1995»… αλλά με Δυναμικό κι Ελπιδοφόρο ….Ξαναξεκίνημα!!!!!

Δημήτρης Ντόκας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom