Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Ημαρτον υποκριτές και φαρισαίοι! - Μας πρήξατε για ένα μπουκάλι κατά του Καμίνη,ενώ για τις χιλιάδες δολοφονίες των πολιτών μόκο

Από την ώρα που χτες το βράδυ έγινε γνωστή η "επίθεση" σε βάρος του Καμίνη μας έπρηξαν τα κάθε είδους ΜΜΕ με τις ανακοινώσεις των κομμάτων,που στηρίζουν τον Δήμαρχο της Αθήνας και καταδικάζουν τους τραμπούκους που τον "σκότωσαν"!
Ταυτόχρονα τσουπ και οι δηλώσεις του "παθόντος"!!!!!

Και όποιος έχει δει το βίντεο βλέπει απλά έναν πανικόβλητο Καμίνη
να καβαλάει μια μηχανή για να την κοπανίσει και εκείνη την ώρα να εκσφενδονίζεται εναντίον του ένα και μοναδικό μπουκάλι,που ούτε στόχο βρήκε και πιθανόν να ήταν άδειο.

Παράλληλα κινητοποιήθηκε και η ευαίσθητη (αναίσθητη σε ό,τι αφορά τους απλούς πολίτες) Δικαιοσύνη:"Προκαταρκτική εξέταση για την επίθεση σε βάρος του δημάρχου Αθηναίων, Γιώργου Καμίνη, διέταξε η προϊσταμένη της εισαγγελίας Πρωτοδικών, Παναγιώτα Φάκου. Η κα Φάκου ζήτησε να διενεργηθεί έρευνα, προκειμένου να διαπιστωθεί αν έχουν διαπραχθεί αδικήματα, όπως αυτό της απόπειρας επικίνδυνης σωματικής βλάβης και να εντοπισθούν οι δράστες."!!!!!!!

Κάθε μέρα από το 2010 και μετά τα μέτρα των εκάστοτε κυβερνώντων σκοτώνουν κυριολεκτικά πολίτες αλλά ούτε τα ΜΜΕ,ούτε η Δικαιοσύνη ευαισθητοποιήθηκαν.

Συνάνθρωποί μας,πάνω στην απελπισία τους από τις συνέπειες των μέτρων,αυτοκτονούν με αυξητικό ρυθμό γεωμετρικής προόδου,μικρά παιδιά δεν έχουν να φάνε,ηλικιωμένοι που 'χασαν τη δουλειά τους ή τους κόψανε την σύνταξη πεθαίνουν στα "κουφά" είτε από εμφράγματα,είτε από έλλειψη φαρμάκων κι όμως καμία κυρία Φάκου δεν διέταξε μια έρευνα έστω για τα μάτια του κόσμου.
Δεν μπορεί για τη συντελούμενη επί τέσσερα χρόνια τώρα γενοκτονία να μην υπάρχουν ευθύνες.

Ντροπή σας υποκριτές και φαρισαίοι,πολιτικοί,δημοσιογράφοι και δικαστές!

Δείτε το βίντεο την ώρα που... σαπίζουν στο ξύλο τον Καμίνη


Δηλώσεις του... "παθόντα" Καμίνη στον ΣΚΑΪ σήμερα το πρωί

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΡΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ: ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΑΚΟΜΑ Κ ΗΜΕΡΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ
ΠΡΟΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΥΣ αξιολύπητους: όσο σας παρακαλώ τόσο προτρέπετε τους εκτελεστές σας να μεταφέρουν τα κτηνώδη ένστικτά τους επάνω μου. Καταθέτω το κείμενο όσο γίνεται σε πιο πολλά site προκειμένου να μάθει ο ελληνικός λαός κάποιες αλήθειες για το ποιος ευθύνεται για πάσης φύσεως εγκληματικότητα. Ανήμερα Χριστουγέννων αρχίζω και διαδίδω προς πληροφόρηση αφού τα δικά μου Χριστούγεννα είναι επιλογή των κτηνωδών ενοίκων που τα παίρνουν να με βασανίζουν έχοντας τις πλάτες της Ελληνικής Αστυνομίας κ κατ επέκταση των υπουργείων, των καναλιών κλπ. Ακόμα δίνετε μεροκάματο ακόμα και χριστουγεννιάτικα να τρομοκρατούν στο χωριό την ηλικιωμένη μητέρα μου. ΜΑ ΕΙΣΤΕ ΑΞΙΟΛΥΠΗΤΟΙ Κ ΣΗΜΕΡΑ Η ΗΜΕΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΠΟΥΜΕΡΑΝΓΚ ΣΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΣΑΣ ΖΩΕΣ. ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΚΤΗΝΩΔΙΑ ΣΑΣ.
1ο μέρος:
Εάν είστε οι «αδιάφθοροι»της αστυνομίας θέλω να σας πω τα παρακάτω: Γνωρίζετε το θέμα των εγκαταστάσεων στην πολυκατοικία και της συνεχόμενης διαρροής ουσιών-οσμών βόθρου, και άλλων τεχνητών φαινομένων προκειμένου να μολύνεται όλο το περιβάλλον του διαμερίσματος , ώστε να μην μπορώ να αναπνεύσω. (κ γνωρίζετε ότι αυτό είναι ένα από τα πιο φριχτά μαρτύρια που υφίσταμαι κ δεν γνωρίζω το λόγο). Γνωρίζετε επίσης ότι εσείς εάν φέρνατε τον εαυτό σας στη θέση μου, δεν θα μπορούσατε να ζήσετε κ δεν θα κάνατε και καθόλου υπομονή, αλλά το φαινόμενο μέσα στο ίδιο σας το σπίτι θα σας οδηγούσε κατευθείαν στο έγκλημα. Γνωρίζετε ότι έχω εγκαταλείψει το σπίτι μου μία φορά για την μετατροπή του διαμερίσματος το 2011 σε θάλαμο αερίων κ άλλη φορά για διάφορες τρομοκρατικές επιθέσεις στο παρελθόν που έχω δικαιωθεί δικαστικά, μέχρι που έπιασαν τους πάντες στη συνέχεια η συμμορία που πληρώνει και τους ενοίκους, κ μου αφαιρέθη κ αυτό το δικαίωμα να ζητήσω νομική προστασία. Μου αφαιρέθη κ το δικαίωμα να πηγαίνω σε γιατρό, αφού κάθε γιατρός πλέον αμείβεται για να κάνει υποτίθεται διαγνώσεις που δεν έχω, ή να καταστρέφει δόντια αντί να τα φτιάχνει ή κα που δεν λέγονται από μένα αλλά γνωρίζετε εσείς που κάνουν οι γιατροί στην υγεία μου αλλά και στην υγεία της μητέρας μου στο χωριό. Γνωρίζετε ότι η συμμορία αυτή καταστρέφει το αυτοκίνητό μου, ακόμα μαχαιρώνει κ τα ελαστικά ώστε να μην πηγαίνω στην δουλειά μου. Γνωρίζετε ότι στερούμαι κ το δικαίωμα να πάω σε χώρο διασκέδασης (που δεν θα με ενδιέφερε αλλά έχει κ αυτό τη σημασία του), αφού είχα απόπειρα κατά της ζωής μου με κερασμένο ποτό όπου εάν έπινα όλη τη ποσότητα ήδη δεν θα ζούσα, αφού με δύο γουλιές έπεσα κατευθείαν κάτω. Γνωρίζετε ότι αυτό συνέβη σε μαγαζί που ο ιδιοκτήτης-επιχειρηματίας τα πήρε ή διευκόλυνε ή βοήθησε το έργο της παντελούς εξόντωσής μου. Γνωρίζετε κ τον επιχειρηματία. Γνωρίζετε ότι δεν μπορώ να φέρω ούτε τεχνικό σπίτι μου, αφού αντί να επισκευάζει, καταστρέφει και παράλληλα καθώς εργάζεται υποτίθεται, εκτοξεύει τη στιγμή της δουλειάς του και το γνωστό υβρεολόγιο συνοδευόμενο κ με απειλές που αποτελείται από φράσεις που έχει μάθει κόσμος μέσα από σεμινάρια που γίνονται για να μάθουν καλά το μάθημά τους ώστε να εφαρμόζεται στο κομμάτι του σχεδίου διαπόμπευσης και εξευτελισμού μου.

Ανώνυμος είπε...

2ομέρος:
Γνωρίζετε ότι αυτό συμβαίνει κ από τους αστυνομικούς όταν επισκέπτομαι το αστυνομικό τμήμα Καλλιθέας καθώς και από Τράπεζες όταν πηγαίνω να κάνω τις συναλλαγές μου. Γνωρίζετε ότι σε ενέργειες στημένων επεισοδίων έξω από την πόρτα μου διαπόμπευσης, ψυχολογικής βίας, και επιθέσεων στη πόρτα μου από ενοίκους έχει συμμετάσχει και η αστυνομία. Γνωρίζετε ότι για κάθε λέξη που γράφω παραπάνω υπάρχει βίντεο, υπάρχει ηχητικό, μα υπάρχουν και έγγραφα αποδεικτικά σχετικά με ενέργειες της ΔΕΗ, κ άλλων δημοσίων υπηρεσιών, σχετικά με την υγεία μου, σχετικά με τα δικαστήρια, σχετικά με τα σχέδια να πληρώνω από πάνω και όσους εκτελούν τα παραπάνω μαρτύρια στη ζωή μου, ώστε η εξόντωσή μου να είναι και οικονομική. Γνωρίζετε για τις εισβολές μέσα στο σπίτι μου πάμπολλες φορές, ώστε να μολύνονται πόσιμα και άλλα είδη διατροφής, ώστε να προκαλείται βλάβη στην υγεία μου. Νόθευση ακόμα κ με ναρκωτικές ουσίες. ή να μπαίνουν καταστρέφοντας ακόμα και καινούργια είδη σπιτιού τα οποία ήταν και πανάκριβα. Γνωρίζετε ότι πληρώνω χιλιάρικα για στημένες ΕΔΕ, για σκευωρία δικηγόρων δικού μου κ του αστυνομικού γείτονα κ εφετείου ώστε να πληρώσω επειδή δεν παραστάθηκε ο δικός μου δικηγόρος, ενώ μου έλεγε ότι παρέστη κανονικά κ περιμένουμε απόφαση. Γνωρίζετε ότι πήραν χρήματα 2000 ευρώ μέσα από το σπίτι της μητέρας μου στο χωριό εκμεταλλευόμενοι την ηλικία της κ την τύφλωσή της που είναι έργο δικό τους. Γνωρίζετε ότι οι ενέργειες αυτές είναι με προτροπή αστυνομικών, που υπάρχουν και βίντεο να προτρέπουν τους ενοίκους, που περιλαμβάνει την εικόνα των αστυνομικών καθώς και τα λόγια προτροπής τους όπως να απενεργοποιούν συναγερμό και να μπαίνουν μέσα για να ρίχνουν ναρκωτικά. Γνωρίζετε ότι η οργάνωση της σκευωρίας που περιγράφω έχει πιάσει και εταιρείες ώστε να παράγονται κάποια αναψυκτικά που να προκαλούν σοβαρή δυσφορία στην υγεία μου, ή φούρνους ώστε κάποια προϊόντα να δημιουργούν αμέσως παρενέργειες στον οργανισμό μου ώστε να ψάχνω μαγαζιά κ να εύχομαι να είμαι τυχερή αν βρω κάποιο που να μην έχει εμπλακεί η συμμορία που τους πληρώνει. Θέματα που συμβαίνουν κ στη μητέρα μου που ζει μόνη της στο χωριό όπως είπα παραπάνω η οποία είναι και τυφλή και η τύφλωσή της είναι προϊόν επεμβάσεων της συμμορίας.

Ανώνυμος είπε...

3o μέρος:
Χιλιάδες πράγματα και μερικά από αυτά σας υπενθύμισα. Ακόμα μου στερήσατε σύμφωνα με τα παραπάνω, το δικαίωμά μου να συναλλάσσομαι, να λειτουργώ ως καταναλωτής, να επισκέπτομαι χώρους, να κυκλοφορώ με το αυτοκίνητό μου ελεύθερα, το δικαίωμα να ζω στο σπίτι μου ελεύθερα. Η παραβίαση του οικογενειακού μου ασύλου είναι για την συμμορία που γνωρίζετε κάτι εντελώς φυσιολογικό. Μου στερείτε το δικαίωμά μου να αναπνέω μέσα στο σπίτι μου οξυγόνο, αφού φροντίζετε να μολύνεται το περιβάλλον με διάφορα χημικά και τοξικές ουσίες που δημιουργούν μολύνσεις και πολύ σοβαρά συμπτώματα στην υγεία μου. Μου στερείτε οτιδήποτε ανθρώπινο δικαίωμα απολαμβάνει ο κάθε πολίτης και εσείς οι ίδιοι ο καθένας ως ξεχωριστό άτομο. Και όλα αυτά που δημιουργήσατε, θέλετε να φαίνονται έτσι ώστε να μην γίνονται πιστευτά και να ακούγονται ως εξωπραγματικά. Να έχετε συμφωνήσει δε, ότι πρέπει να απαξιώνονται και τα στοιχεία μου τα οποία ακόμα και με εισαγγελική παραγγελία αγνοήσατε να ερευνήσετε κάποια φορά.
Τα παραπάνω δεν είναι τα μόνα. Γνωρίζετε ότι έχουν προεκτάσεις και σε πολλούς τομείς και υπάρχουν πολλά ακόμα και πολύ σοβαρά. Όσο για την ποσότητα όπως έλεγε κάποιο μέλος σας τουρκικής καταγωγής, όταν άρχισαν τα γεγονότα εις βάρος της ζωής μου, είναι τόσα πολλά τα θέματα που έχετε οργανώσει στη ζωή μου, ώστε να μην μπορεί κανείς να βγάλει άκρη, και να μην μπορώ ποτέ να δικαιωθώ, και να είμαι καταδικασμένη να είμαι πειραματόζωο στις ορέξεις σας, οι οποίες δεν ξέρω πόσο ακριβά πληρωμένες είναι, και πόσα κέντρα κρύβονται πίσω από το «σχέδιο πειραματόζωο» ανθρώπινης ζωής(της ζωής μου). Γνωρίζετε ότι πιάστηκαν όλοι οι δημότες εκεί που μένει η μητέρα μου, αλλά και εδώ, και εκτός από αυτό πιάστηκαν κ συγγενείς και αδέλφια (τα οποία πούλησαν μάννα και αδελφή στα συμφέροντα των συμμοριών) παίζοντας όλοι παιχνίδι αδιαφορίας και κάνοντας πως δεν καταλαβαίνουν ή ισχυριζόμενοι ότι αυτά δεν συμβαίνουν βγάζοντας τρελές εμένα και τη μητέρα μου. Και γνωρίζετε το δημόσιο χρήμα που δαπανάται γι αυτή την υπόθεση.

Ανώνυμος είπε...

4oμέρος:
Άλλωστε αυτό το λέει και ο Σωκράτης Γκιόλιας στην τελευταία συνέντευξη που υπάρχει καταχωρημένη και είναι το πιο αποδεικτικό στοιχείο πέρα από τα δικά μου στοιχεία. Αναφέρει ξεκάθαρα στη συνέντευξή του και τον αδελφό, και το δημόσιο χρήμα, λέγοντας τη χαρακτηριστική φράση: «ΣΩΚΡΑΤΗΣ: (2.01΄) Νομίζω ότι ήταν ένα σχέδιο, το οποίο είχε εκπονηθεί πολλά χρόνια πριν, (2.07΄ -------κ ξεκίνησε από την Ελλάδα, το πιο αδύναμο κρίκο. Επειδή στην Ελλάδα πλέον ήταν γνωστό, γίνεται το:
από τις ΛΑΜΟΓΙΕΣ του αδελφού «----------------» που χάνει το δημόσιο χρήμα»
Η αντανάκλαση -όλων των παραπάνω στην κοινωνία- είναι πασιφανής αλλά και γνωστή σε πολλά άτομα κ το αντίκτυπο είναι βαρύ και σε άλλες ανθρώπινες ψυχές.
Παρακαλώ λοιπόν σκεφθείτε ένα μόνο αν μπορείτε και είστε σε θέση. Ελάτε στη θέση του ανθρώπου που βασανίζετε και σκεφθείτε εάν θα μπορούσε ο καθένας σας να μείνει αμέτοχος στον βιασμό ολόκληρης της προσωπικότητάς του, ολόκληρης της ζωής του. Και εάν κάνετε αυτή τη σκέψη, παρακαλώ να ευαισθητοποιηθείτε (βγάζοντας από μέσα σας στοιχεία ανθρωπιάς που πιστεύω ότι θα έχετε κάπου στο υποσυνείδητό σας εσωτερικευμένα από την οικογένειά σας) κ να συνειδητοποιήσετε ότι όλοι οι πολίτες είναι ίσοι σε κάποιες κοινές αξίες και ελευθερίες που είναι και συνταγματικά κατοχυρωμένες.Oι μεθοδεύσεις και οι στρατηγικές που ακολουθούνται για την ζωή τη δική μου και της μητέρας μου, αποτελούν μορφές βασανιστηρίων που δεν έχει γράψει ούτε η ιστορία του μεσαίωνα. Παρακαλώ να σταματήσει το κακό που κάνετε στη ζωή μου, αλλά πιστεύω και στις ζωές άλλων. Παρακαλώ αφήστε με στην ησυχία μου, διότι δεν σας γνωρίζω και δεν με γνωρίζει κανένας σας σε προσωπικό επίπεδο. Παρακαλώ να συνειδητοποιήσετε ότι όπως δεν θα επιθυμούσατε να κάνει κάποιος κακό σε στενά οικογενειακά σας πρόσωπα, ότι δεν έχετε δικαίωμα να κάνετε κακό εσείς σε άλλους επειδή αυτή τη στιγμή είστε ευτυχισμένοι πατώντας στη δυστυχία των άλλων την οποία και προκαλείτε, ή επειδή έχετε εντολές να εφαρμόζετε τις παραπάνω μεθόδους βασανισμού γιατί έτσι συμφώνησαν για τους δικούς τους λόγους. Οι λογικές αυτές είναι παράλογες, εξωπραγματικές, αντισυνταγματικές. Οι λογικές αυτές οδηγούν σε κοινωνία ζούγκλας και όχι σε κοινωνία πολιτών.
https://www.youtube.com/watch?v=IAK16XMpJAU Η τελευταία συνέντευξη του Σωκράτη στους ''On The Rocks''
κ ο διάλογος έχει ως εξής: ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Για πέσμας ένα σχόλιο, για όλα αυτά που συμβαίνουνε.
ΣΩΚΡΑΤΗΣ: (2.01΄) Νομίζω ότι ήταν ένα σχέδιο, το οποίο είχε εκπονηθεί πολλά χρόνια πριν, (2.07΄ -------κ ξεκίνησε από την Ελλάδα, το πιο αδύναμο κρίκο. Επειδή στην Ελλάδα πλέον ήταν γνωστό, γίνεται το!
(2.14) από τις ΛΑΜΟΓΙΕΣ του αδελφού «----------------» που χάνει το δημόσιο χρήμα, …... Και το ευρώ από μία χώρα η οποία έτσι κ αλλιώς ήταν ετοιμόρροπη κλπ.

Read more: Go to TOP and Bottom