Τετάρτη 24 Οκτωβρίου 2012

Ποιοι ήθελαν να σκοτώσουν το Γιώργο Τράγκα επί Σημίτη; Γιατί ο ίδιος καθιστά υπεύθυνο το Δένδια αν δολοφονηθεί; (βίντεο)


Ο Γιώργος Τράγκας εξέφρασε σήμερα δημόσια τη δυσαρέσκειά του γιατί, σε εφαρμογή του νέου δόγματος προστασίας ενδεχόμενων στόχων που εφαρμόζει η ΕΛ.ΑΣ. μειώθηκε στο μισό η αστυνομική φρουρά που του... είχε παρασχεθεί. Όπως ανέφερε κατά τη διάρκεια της εκπομπής του στον Real Fm, ο δημοσιογράφος «από χθες έμαθα ότι ο δείκτης προστασίας που μου είχε δοθεί γιατί δεν είχαν συλληφθεί οι επίδοξοι δολοφόνοι μου, ήμουνα στους δέκα πρώτους στόχους του Δημόσιας Τάξης, χθες ήρθη κατά 50% ο δείκτης προστασίας μου. Και το λέω γιατί αν αύριο πάθω κάτι, φυσικά ο κ. Δένδιας και ο αρχηγός της αστυνομίας και ενδέχεται και το Μαξίμου, δεν ξέρω, να είναι υπεύθυνοι γιατί σκότωσαν τον Τράγκα ή του επιτέθηκαν. Η Ελληνική πολιτεία δεν συνέλαβε τους δολοφόνους μου, τους άφησε ελεύθερους γιατί;»

ΣΗΜΕΙΩΣΗ news24 Οταν μου πεις γιατι η δική σου ζωή αξίζει πιο πολύ από του Μανωλη που σκοτωσαν την ωρα που θα πηγαινε τη γυναικα του στο νοσοκομειο να γεννησει και με πείσεις τοτε θα ερθω εγω και θα γινω προσωπικό ασφαλειας σου ΑΦΙΛΟΚΕΡΔΩΣ .
Δείτε το βίντεο:

http://news24gr.blogspot.gr

1 σχόλιο:

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Η σημείωση αξίζει χίλια συναισθήματα!
Να είσαι καλά!

Read more: Go to TOP and Bottom