Τρίτη 25 Σεπτεμβρίου 2012

CAROUSOS GATE: Κωδικός 10 δις ευρώ! [- Σου προσφέρουμε 20.000.000 ευρώ για το κτίριο των γραφείων σου...] [ -Μη σε νοιάζει, πρόκειται για ξέπλυμα χρήματος πολιτικών!]


O γνωστός εκδότης γούρλωσε τα μάτια του, όταν άκουσε την προσφορά:
- Σου προσφέρουμε 20.000.000 ευρώ για το κτίριο των γραφείων σου...
Oι δύο από τους εμπλεκόμενους στο Carouzos gate δεν είχαν συναντήσει αντιστάσεις από τους συνομιλητές τους όταν έριχναν στο τραπέζι τέτοιου είδους προσφορές.
-Μα είναι πολλά τα λεφτά που μου προσφέρετε. Δεν αξίζει τόσα το κτίριο.
Η απάντηση ήρθε χωρίς περιστροφές από τους συνομιλητές του, οι οποίοι αισθανόντουσαν τόσο άτρωτοι που δεν δίσταζαν να καρφώσουν τους υπεράνω υποψίας υποψήφιους αγοραστές
-Μη σε νοιάζει, πρόκειται για ξέπλυμα χρήματος πολιτικών!
Είναι αυτό που λέμε “λεφτά υπάρχουν”. ...Η αποκάλυψη της εφημερίδας “Realnews” η οποία εμφανίστηκε δειλά δειλά ακόμη και στο Mega κάνει ήδη τον γύρο του πλανήτη και δεν απέχει πολύ η στιγμή που θα διαβάσουμε δήλωση του Ρέσλερ η και του Σόιμπλε για το θέμα. Ο Γάλλος Πρωθυπουργός Ερό, άφησε ήδη τις αιχμές του: 
"Η ελληνική κρίση είναι δομική αλλά και πολιτική" είπε.
Στο μεταξύ οι ελεγχόμενοι από τον ΣΔΟΕ για ξέπλυμα 10,2 δις ευρώ, σύμφωνα με το ρεπορτάζ της εφημερίδας που εκδίδει ο Νίκος Χατζηνικολάουένας από τους πλέον έγκριτους και ισχυρούς Έλληνες δημοσιογράφους-διαψεύδουν την εμπλοκή τους στη υπόθεση.
Ο Πρόεδρος της Βουλής των Ελλήνων και Πρόεδρος του Ινστιτούτου Δημοκρατίας “Κωνσταντίνος Καραμανλής” Βαγγέλης Μειμαράκης δήλωσε: «Μόλις επέστρεψα από το εξωτερικό, πληροφορήθηκα την ανάμειξη του ονόματός μου σε υπόθεση που δημοσιεύεται στην εφημερίδα Realnews. Δηλώνω με κατηγορηματικό τρόπο ότι ουδεμία εμπλοκή έχω και τη Δευτέρα το πρωί θα προσέλθω στον Εισαγγελέα του Αρείου Πάγου για να ζητήσω την άμεση διερεύνηση και διαλεύκανση της εν λόγω υπόθεσης. Αυτονόητο είναι ότι επιφυλάσσομαι παντός νομίμου δικαιώματός μου».
Άμεση ήταν η αντίδραση και του πρώην υπουργού Μιχάλη Λιάπη. «Δεν γνωρίζω ούτε τον κ. Ζωγραφάκη ούτε τον κ. Καρούζο. Αισθάνομαι οδυνηρή έκπληξη για το γεγονός ότι αναμιγνύουν το όνομά μου. Το θεωρώ απάνθρωπο. Τη Δευτέρα καταθέτω μήνυση για συκοφαντική δυσφήμιση εναντίον του συγκεκριμένου κυρίου», ήταν το σχόλιο του κ. Λιάπη στο Real.gr, ο οποίος πήγε το απόγευμα του Σαββάτου στο Αστυνομικό Τμήμα Χαλανδρίου και υπέβαλε τη μήνυση.
Μέσω του λογαριασμού του στο facebook, ο πρώην υπουργός της Νέας ΔημοκρατίαςΓιώργος Βουλγαράκης έδωσε τη δική του απάντηση:
«Ας σταματήσει πια αυτή η τακτική της λάσπης στον ανεμιστήρα! Δεν γνωρίζω ούτε κατ όψη, απολύτως ΚΑΝΕΝΑ απ τα αναφερόμενα πρόσωπα στο ρεπορτάζ της Real News και πολύ περισσότερο δεν έχω σχέση με τα αναγραφόμενα. Έδωσα ήδη εντολή να κινηθούν οι απαραίτητες νομικές διαδικασίες εναντίον όσων ισχυρίζονται αυτά τα μυθεύματα».
Όσο για τον εφοπλιστή Νικόλαο Τσάκο τον οποίο ενέπλεξε στην υπόθεση ο κτηματομεσίτης Ιωσήφ Λιβανός, ο οποίος συνεργάστηκε στο παρελθόν με τον Ι. Καρούζο, θα εκδώσει την εξής ανακοίνωση, απευθυνόμενος στην εφημερίδα:
«Αναφέρομαι στο δημοσίευμα της εφημερίδας σας της 23.9.12 με τίτλο "Κατάθεση φωτιά για 3 Υπουργούς" στο οποίο γίνεται μνεία του ονόματος μου. Δεδομένου ότι ουδεμία σχέση έχω με τα αναγραφόμενα στο παραπάνω δημοσίευμα, το περιεχόμενο του οποίου πλήττει βάναυσα την τιμή και την υπόληψη εμού και της οικογενείας μου, σας καλώ να δημοσιεύσετε άμεσα την παρούσα για την ενημέρωση των αναγνωστών σας.
Εξυπακούεται ότι επιφυλάσσομαι κάθε νόμιμου δικαιώματος μου έναντι οποιουδήποτε επιχειρεί η τυχόν επιχειρήσει στο μέλλον την σπίλωση μου όπως και της οικογενείας μου.
Σας ευχαριστώ
Νικόλαος Π. Τσάκος»
Διαβάστε την εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συνέχεια στο stoxasmos-politikhl

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom