Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2012

Λεξιλόγιο Τρούμπας από Μεϊμαράκη κατά Παυλόπουλου

Ο ίδιος διαψεύδει το διάλογο με τα "γαλλικά" αλλά... δεν τον πιστεύει κανένας!

"ΓΛΥΨΕ ΜΟΥ ΤΟΝ Π... ΑΝΤΙ ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ" ΕΙΠΕ Ο ΧΥΔΑΙΟΣ ΜΕΪΜΑΡΑΚΗΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΚΟΠΗ ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟ!
Ο γνωστός για τις αγοραίες εκφράσεις του Μεϊμαράκης ξαναχτύπησε σήμερα. Στην προσπάθειά του να τρομοκρατήσει τους βουλευτές που μιλούν στα ΜΜΕ που σχετίζονται με το Νίκο Χατζηνικολάουέπιασε σήμερα τον Προκόπη Παυλόπουλο τον οποίο στην προσπάθειά του να τον τρομοκρατήσει τον εξύβρισε χυδαία με ακατανόμαστες εκφράσεις και χαρακτηρισμούς. 
Τι είπε ο πρόεδρος της... Τρούμπας (της Βουλής θέλαμε να γράψουμε) Βαγγέλης Μεϊμαράκης; Διαβάστε για να καταλάβετε...

Μειμαράκης: Γιατί ρε Προκόπη πήγες το πρωί στον Χατζηνικολάου και τον έγλειφες;
Παυλόπουλος: Που το κατάλαβες ρε Βαγγέλη;
Μεϊμαράκης: Μου το είπαν. Εσύ δεν έλεγες για το εκρηκτικό του χαρακτήρα μου;
Παυλόπουλος: Αυτό κατάλαβες;
Μειμαράκης: Να ξέρεις ότι όποιος γλείφει τον Χατζηνικολάου είναι απέναντί μου.
Παυλόπουλος: Εγώ δεν γλείφω τον Χατζηνικολάου, άρα δεν με αφορά.
Μεϊμαράκης : «Σε άκουσα το πρωί που βγήκες στον Χατζηνικολάου να του γλύψεις τον π….. Έλα να γλείψεις τον δικό μου, είναι καλύτερος».
Φοβερό επίπεδο γλώσσας και επιχειρημάτων. Κι όμως αυτός ο άνθρωπος είναι πρόεδρος της Βουλής!...
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom