Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2011

Αη Βασίλη φίλε μου, μια ελπίδα στείλε μου !


Γράφει ο Θόδωρος Γαλανόπουλος
Ένα  φιλαράκι μου, όταν ήμασταν παιδιά και δεν είχαμε σχεδόν τίποτε, τραγουδούσε χριστουγεννιάτικα : "Αη Βασίλη φίλε μου, ένα τσιγάρο στείλε μου" … Πάντως καλού κακού, επειδή ο Αη Βασίλης έρχεται  μαζί με τη νέα χρονιά, καλό είναι να του στείλουμε μερικές προειδοποιήσεις! 
 Πρώτον: Μην τυχόν με τη νέα χρονιά και έχει σκοπό να μας φέρει τίποτε αυξήσεις δωράκια στο  ηλεκτρικό ρεύμα, οπότε  καλλίτερα να μην πατήσει το πόδι του, γιατί  δεν θέλουμε τέτοια δώρα ούτε αντίδωρα από αυτόν …

Δεύτερον:  Αν τυχόν του δώσανε να μας φέρει  και τίποτε απολύσεις, να ξέρει, ότι και το έλκηθρό του άμα του το αφήσουμε με έναν τάρανδο, θα ψοφήσει  μόνος να τραβάει! Φαντάσου  δημόσιος υπάλληλος μόνος του στο γκισέ και με 700 ευρώ το μήνα! ! Γαμώ τα κέρατα του ταράνδου! 

Τριτον: Αν έχει σκοπό να κατέβει από την καμινάδα, να μην  το επιχειρήσει, γιατί το τζάκι φέτος το έχουμε φουντώσει με ξύλα! Πάνε τα παλιά τα κυριλίκια, που έκαιγε το καλοριφέρ και το τζάκι το είχαμε να το δείχνουμε στους επισκέπτες…

Τεταρτον: Δωράκια βουλευτικές εκλογές δεν μας χρειάζονται! Ας βάλει τους ταράνδους να ψηφίσουν κι ο πιο μεγάλος "κερατάς" ας γίνει πρωθυπουργός και οι υπόλοιποι υπουργοί! Ε! μα! !

 Πεμπτον : Καιρός δεν είναι  να πει και ο Αη Βασίλης την αλήθεια; Πού πας ολόκληρος άγιος ξεβράκωτος; Με το δώρο του μισθωτού περιμένεις  κάθε χρόνο να κάνεις τη δουλειά σου;  Τι να σου δώσουμε τώρα να πας που μας τα πήρε όλα  η ΔΕΗ;

Εκτον: Μην ξανακούσω άγιο άνθρωπο να κάνει Χο-Χο- Χο  ! Με αυτά που βλέπει γύρω του θα έπρεπε να κάνει:   όι , όι μάννα μου, και ωχ  Παναγία μου !

 Εβδομον: Γαμώ την τρέλα μου, ας πει κάποιος  σε εκείνα τα μαγαζιά που πουλάνε χριστουγεννιάτικα! Άγιος είναι αυτός; να παίζει σαξόφωνο και να κουνάει τον πισινό του; Από πού ήρθε  τούτος; από οίκο μόδας ή από μεσημεριάτικη τηλεοπτική εκπομπή;

 Ογδοον: Εσείς θα βάζατε κάποιον στο σπίτι σας που λέγεται  ή Σαντα Κλαους ή Άγιος Βασίλης ή Άγιος Νικόλας, με μούσι και κουκούλα;   Μωρέ σαν τον Παλαιοκώστα μεταμφιεσμένο  μου φαίνεται δαύτος…

 Ενατον: Εγώ δεν ξανακάνω πλάτες στον Αγιο Βασίλη ! Με το υστέρημά μου να κάνει το δωροθέτη! Όπως οι πολιτικοί με τους ψήφους μας και τους φόρους μας κάνουν τους σωτήρες! 
 Δεκατον και τελευταιο: Επειδή η εμφάνιση του τύπου με το έλκηθρο και τους ταράνδους, δεν έχει καμιά σχέση με άγιο,   καλά θα κάνει να μην κυκλοφορεί με κόκκινες πιτζάμες  και εμφάνιση κάτι μεταξύ Πάγκαλου και Βενιζέλου, γιατί γιορτές έχουμε και όλο και κανένα γιαουρτάκι θα μας περισσεύει!  Χο –Χο -Χο…  Happy new year !!
Από το KAPISTRI

1 σχόλιο:

ElenaG είπε...

Δημήτρη μου καλημέρα...εσένα σου έχει φέρει το δώρο σου...και τι δώρο...Παππού...

με τις ευχές μου και την αγάπη μου Καλή Χρονια και ευλογημένη με υγεία και ότι επιθυμείτε...

Read more: Go to TOP and Bottom