Σάββατο 15 Οκτωβρίου 2011

Γράμμα στον Χρήστο Καραγιαννιώτη


Σήμερα Σάββατο το πρωί στις 9:30 παλιόφιλε έχουμε το ετήσιο μνημόσυνό σου στην Αντίπαρο. Είχες, δεν είχες, με έκανες να τραβιέμαι (άλλο που δεν θέλω) και πάλι στο νησί σου.

Χρήστο ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΙΣ ΠΟΛΥ. Μου την κοπάνησες απότομα βρε φίλε. Στα είχα ξαναπεί αυτά και πέρσι που έφυγες για το μεγάλο ταξίδι.

Τι να σου πω ρε Χρήστο. Δύο φορές μάλιστα, είπα: «ευτυχώς που δεν είναι εδώ το φιλαράκι μου»
Η πρώτη ήταν λίγο μετά τη φυγή σου όταν ο παπά - Στέλιος μου είπε μετά από μία ήττα της ΑΟΠάρας «ευτυχώς που δεν ζει Μήτσο ο Καραγιαννιώτης. Θα σε κυνήγαγε παντού για τον Κοπανίδη που ήθελες για προπονητή». Η αλήθεια είναι Χρήστο ότι πέρσι ο ΑΟΠ στον πρώτο γύρο, τα έκανε θάλασσα. Ευτυχώς λοιπόν, που δεν ζούσες όταν μου το είπε ο παπά - Στέλιος, γιατί δεν θα άντεχα τα μπινελίκια σου. Πάντως, μεταξύ μας, και φέτος προπονητή από τη θρυλική Κοκκινιά έχουμε! Τες πα.



Η δεύτερη, που την γλύτωσα από εσένα, ήταν μετά τη νίκη Βλαχογιάννη. Πάντως, σ' αυτό το θέμα ρε Χρήστο πολύ θα ήθελα να ζούσες ώστε να μου εξηγήσεις (γιατί εμένα θα το έλεγες), τι διάολο έγινε στην καταμέτρηση των ψηφοδελτίων.

Από την άλλη Χρήστο μου, κάποια πράγματα άλλαξαν πολύ σ' αυτό το χρόνο που μας λείπεις.
Καταρχάς νίκησε στην Αντίπαρο ο παιδικός σου φίλος. Στις εκλογές στο χωριό σου έγιναν όλα, όπως μου τα είχες πει. Ανοιχτό βιβλίο ήσουν σ' αυτό το θέμα.

Είδα τις προάλλες στο φέρι μποτ που ερχόμουν με τον Δραγάτη από Αντίπαρο και τον Θωμάκο. Μεγάλωσε! Πολύ «φασαρίας» όμως βρε αδελφάκι μου. Έλεγα ότι ευτυχώς που η Αναστασία δεν σου πήρε τίποτα από την αγριοφάτσα σου, αλλά ο Θωμάς μου φαίνεται ότι σου πήρε βρε παλιόπαιδο τα χούγια σου. Ευτυχώς και πάλι, δεν σου πήρε και τη φάτσα ή έτσι μου φαίνεται.

Α, ρε Χρήστο. Γιατί έφυγες ρε γαμώτο; Καλά δεν τα λέγαμε; Και τους τσακωμούς μας ρίχναμε, και για την ΑΟΠάρα λέγαμε, και τα μπινελίκια μας ρίχναμε ο ένας στον άλλο, και καμιά καλή ροκιά ακούγαμε. Πηγαίναμε και για καμία μάσα και σε άκουγα να παραπονιέσαι μόνιμα και να λες στους σερβιτόρους «ένα πιρούνι ίσιο θέλω». Άσχετο, αλλά αυτό το χούι σου με τα ίσια πιρούνια ακόμα να το καταλάβω. Δεν βαριέσαι. Μήπως ήταν το πρώτο πράγμα που δεν καταλάβαινα από εσένα; (Ο Κώστας μου έλεγε τις προάλλες για το άλλο χούι σου όταν είχαμε πάει για φαγητό στην Αλυκή που «έφαγες» τον κόσμο, να μην έχουν σκόρδο οι κεφτέδες. Τους φάγαμε εγώ και ο Δραγάτης και έμεινες εσύ να κοιτάς! Τι εκπομπάρα πάντως αποφασίσαμε σ' εκείνο το τραπέζι, που με πήγες βρε παλιόπαιδο τώρα που το θυμήθηκα, για να στα «χώσω», με 250 χιλιόμετρα στη μηχανή πάνω, και τα είχα παίξει - λέγοντας όλα τα «πάτερ ημών» που ήξερα - και εσύ γέλαγες).

Μην ξεχάσω να σου πω ότι ο «Ηχώ» συνεχίζει και είναι στον «αέρα» όπως τότε. Μεταξύ μας η Γεωργία βάζει κάτι καλές ροκιές και επιτέλους, βρέθηκε και ένας άνθρωπος στον σταθμό να κατανοήσει ότι η ροκ μουσική δεν τελείωσε την δεκαετία του '70. Έτσι, η Γεωργία εμπλούτισε το πρόγραμμα και με νεότερα τραγούδια. Άσχετο και πάλι βρε Χρήστο, αλλά εγώ σ' αυτό το θέμα είμαι μαζί σου! Δηλαδή, μετά τους Led Zeppelin υπήρξαν και άλλα συγκροτήματα; Θα ρωτήσω τη Γεωργία όταν τη δω, γιατί δεν γουστάρω στο Πέραμα να ξέρουν περισσότερα πράγματα απ' ότι εγώ στη Νίκαια. Άκου εκεί, υπάρχει μουσική και μετά τη δεκαετία του '70;

Χρήστο να σου πω και το άλλο, αλλά μην αρχίσεις πάλι το δούλεμα. Ενδιαφέρεται να αγοράσει τον Παναθηναϊκό ένας Άραβας πρίγκιπας! Εντάξει, σταμάτα τα γέλια, γιατί δεν θέλω να σε χαροποιήσω πιο πολύ ακόμα, και να σου πω ότι ο Απόλλωνας φέτος θα παίξει σε μεγαλύτερη κατηγορία από τον Ιωνικό, που εν μία νυκτί βρέθηκε από τη Β' κατηγορία να παίζει στην Δ' κατηγορία. Άλλη πικρή ιστορία αυτή, που μάλλον δεν με συμφέρει να στη πω. Καλύτερα να σου πω ότι ο Χαριστέας (ναι ρε, εκείνος που πανηγυρίζαμε όταν πήραμε το EURO) έπαιξε και προχθές με την Εθνική και έβαλε γκολ πάλι, μέσα στη Γεωργία που νικήσαμε 2-1 και προκριθήκαμε για τους τελικούς του ΕURO 2012!

Χρήστο, να σου πω και μία άλλη αλήθεια τώρα. Είμαι μόνος πλέον, και αφού πλάκωσα πριν καμία ώρα μια πιατάρα μακαρόνια με κιμά, έφαγα και ένα μπολ που βρήκα στο ψυγείο (!) με Αμερικάνικα φιστίκια και έγινα τούμπανο. Πρέπει να σε αφήσω λοιπόν (πήγε ρε 6 το πρωί), για να παίξω champion στο ιντερνέτι. Έχω πάρει Ιωνικό και με μεταγραφικές κινήσεις «επιπέδου» (λέμε τώρα), έχω πάει την ομάδα Α' Εθνική! Πρέπει λοιπόν, να παίξω ντέρμπι με τον Εδεσσαϊκό (!) που τον έχει ένας με nick «kante_metanies» για να παραμείνω στην κατηγορία του πρωταθλήματος 2275-2276!

Λοιπόν Χρήστο μου τα «έπρηξες» πάλι βραδιάτικα και θα σε αφήσω! Είχες δεν είχες, έτοιμος είσαι πάλι για να βριστούμε!

Υ.Γ. 1: Σου χαρίζω την παρακάτω κομματάρα που ένα βράδυ κάναμε ολόκληρη ιστορία για το ποια είναι η καλύτερη εκτέλεση!
Υ.Γ. 2: Ο «kante_metanies» μου ζητά αναβολή 2 ημερών για τον αγώνα. Σιγά, μην τους τις δώσω! Έχει 6 παίκτες off, λόγω ίωσης γρίπης στην πόλη του. Θα τον ιππεύσω τον πούστη, που έχει τα μούτρα και μου ζητά αναβολή του αγώνα. (Μεταξύ μας είμαι πολύ χειρότερος απ' αυτόν και πιστεύω ότι θα χάσω).


http://fileleutheros.pblogs.gr/

Διαβάστε σχετικά:
Εφυγε από τη ζωή ο Χρήστος Καραγιαννιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom