Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

8 μήνες απλήρωτος ο Χατζηνικολάου ψάχνει νέα τηλεοπτική στέγη



Απλήρωτος εδώ και 8 μήνες είναι ο Νίκος Χατζηνικολάου, ο οποίος αποκάλυψε μέσα από τη ραδιοφωνική του εκπομπή στον Real FM ότι μπορεί να μην επιστρέψει στο Alter και να αναζητήσει νέα τηλεοπτική στέγη.

"Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται", είπε σήμερα από την ραδιοφωνική του εκπομπή ο Νίκος Χατζηνικολάου.

"Προτιμώ να κάθομαι με την οικογένειά μου, παρά να κάνω τον χομπίστα. Έχω να πληρωθώ 8 μήνες! Για να επιστρέψω στο δελτίο θα πρέπει να μου δείξει το Alter ότι με σέβεται. Μόνο τότε θα επιστρέψω, γιατί είμαι επαγγελματίας".

Όσο για τα σενάρια που τον θέλουν σε άλλο κανάλι; "Δεν αποκλείω να αναζητήσω καινούργια τηλεοπτική στέγη. Ανάλογα με την στάση του καναλιού θα πάρω τις τελικές μου αποφάσεις" είπε ο Νίκος Χατζηνικολάου.

Χτες ο δημοσιογράφος έγραφε στο twitter του, απευθυνόμενος στον Τζώνυ Καλημέρη που του είπε ότι λείπει από τα δελτία των 8: "κουμπάρε είμαι πολύ...απλήρωτος! Δεν είμαι χομπίστας, αλλά επαγγελματίας".

Δείτε τον διάλογό του στον οποίο άφησε ερωτηματικά γύρω από το αν θα τον δούμε στο κεντρικό δελτίο του Alter:


zappit.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom