Πέμπτη 26 Μαΐου 2011

Το κίνημα των ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΩΝ ''ξύπνησε'' και τον Πρόεδρο


Δεν ξέρουμε αν είναι σύμπτωση αλλά μία μόλις μέρα μετά τις ειρηνικές διαδηλώσεις των πολιτών ανά την Ελλάδα ο πρόεδρος της Δημοκρατίας αποφάσισε να πάρει πρωτοβουλίες!Εστω και τώρα θα συγκαλέσει συμβούλιο πολιτικών αρχηγών.Ας τα βάλουν κάτω κι ας πουν επιτέλους την ΑΛΗΘΕΙΑ στο ΛΑΟ.Να μάθουμε που βρισκόμαστε,που πάμε και τι μας ξημερώνει αύριο.Να σταματήσει ο κάθε προφήτης να τρομοκρατεί τον κόσμο!Δεν είναι δυνατόν τη μία ο Παπακωνσταντίνου την άλλη ο Λοβέρδος χτες η Δαμανάκη και κάθε μέρα ο Κουρής να λένε το μακρύ τους και το κοντό τους.Ας τους φωτίσει ο Θέος να βγάλουν τη χώρα από το βάλτο που την έριξαν.

2 σχόλια:

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλησπέρα Δημήτρη μου.
Μόλις τελείωσα την ανασκόπηση των νέων της ημέρας στη σελίδα σου.
Πόσες παιδί μου αναρτήσεις επιμελείσαι κάθε μέρα ;
Χαράς το κουράγιο σου.

Πολύ τεταμένη η ατμόσφαιρα. Για να δούμε που θα μας βγάλει! Απρίλης Μάης κοντά το θέρος.

Πολύ φοβάμαι πάντως ότι θα πιτσιλιστούμε πολύ άσχημα μέσα σ' αυτόν τον βάλτο που πέσαμε.

Επιμένω όμως ότι για να μη γκρεμοτσακιστούμε κυριολεκτικά είναι απαραίτητο να υψώσουμε ένα ενιαίο από όλες τις κοινωνικές και πολιτικές δυνάμεις τοίχος πάνω στο οποίο θα σκοντάψουν τα σχέδια των κερδοσκόπων.
Αυτό μου λέει η λογική αλλά και το ένστικτό μου.
Καλό σας απόγευμα

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου είμαι περίεργος τι θα συμβεί αύριο το μεσημέρι στο Προεδρικό μέγαρο.Πολύ φοβάμαι πως θα δούμε την παροιμία "ώδινεν όρος και έτεκεν μυν"!
Από το μεσημέρι ο καθένας γράφει ό,τι του κατέβει για τη συνάντηση και μάλιστα σαν αποκλειστικότητα.
Ας κάνουμε υπομονή μια μέρα να δούμε αν θα μάθουμε που το πάνε,γιατί για θερισμό δεν το βλέπω.Για να θερίσεις πρέπει να σπείρεις κι αυτοί μόνο ανέμους σπέρνουν...
Να είσαι γερή και δυνατή και ψύχραιμη.

Υ.Γ.:Θέλω να πιστεύω πως,παρά το ότι είναι πολλές,οι επιλογές μου είναι ενδιαφέρουσες.Αρκετές είναι προγραμματισμένες κι ενδιάμεσα ότι πιάνουν οι κεραίες μου ας είναι καλά το κινητό μου!

Read more: Go to TOP and Bottom