Σάββατο 30 Απριλίου 2011

Διαδικτυακό ραδιόφωνο ΑμεΑ

Ο ΜΗΤΣΟΣ

Όταν ήμουν πιο μικρή, πριν κάποια χρόνια η μητέρα μου με είχε πάει βόλτα με το αναπηρικό μου αμαξίδιο. Σε μια στιγμή ήρθε κοντά μου ένα μικρό γυφτάκι με κοίταξε καλά-καλά και ρώτησε την μητέρα μου… «- Μήτσος είναι;» η μητέρα μου προφανώς για να διασκεδάσουμε του απάντησε «- Ναι!» και τότε εκείνο είπε: «-Έχουμε και μεις έναν Μήτσο!!!».

Προφανώς εννοούσε «έχουμε και μεις έναν ανάπηρο». Αγαπητοί μου Μήτσοι λοιπόν, με αμαξίδιο ή με μαγκουρίτσα ή μπαστουνάκι ή χωρίς φωνή ή ακοή οτιδήποτε κι αν έχετε διαφορετικό από το «συνηθισμένο», ή όπως αλλιώς σας ονομάζουν απρόσωπα, ουδέτερα, αδιάφορα, ανάπηρα, ΑμΕΑ, καημένα κ.λ.π. Σας καλοσωρίζω!Το Διαδικτυακό ραδιόφωνο www.ameagreek.gr είναι πραγματικότητα, είναι το διαδικτυακό «στέκι» που θα αναφέρεται σε ΟΛΕΣ τις αναπηρίες. Είναι το «στέκι» που ακούγοντας καλή μουσική θα ενημερώνεσαι για ότι νέο υπάρχει στον χώρο των αναπήρων. εδώ θα βρείτε τα πάντα για την αποκατάσταση, την ανεξάρτητη διαβίωση, την νομοθεσία, τα ασφαλιστικά ταμεία, τις παροχές, την εργασία, την επιχειρηματικότητα, την κοινωνική οικονομία, την κοινωνική επιχειρηματικότητα.αλλά κυρίως και αυτό είναι το πρωτοποριακό στον χώρο των ΑΜΕΑ και του διαδικτύου είναι ότι όλοι οι σύλλογοι θα έχουν την δυνατότητα να ανεβάζουν τα νέα τους στο δικό τους χώρο ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ ανα πάσα στιγμή και έτσι με ένα «κλικ» θα βλέπετε τι γίνετε σε όλη την Ελλάδα στον χώρο των Ατόμων με Αναπηρία. Το Διαδικτυακόραδιόφωνο www.ameagreek.gr είναι συνδεδεμένο επίσης και με την σελίδα του ameagreek στο Facebookη οποία μετρά μέχρι στιγμής 1145 φίλους οι οποίοι είναι είτε ΑΜΕΑ είτε άτομα-φορείς που έχουν σχέση με τον αναπηρικό χώρο, και ο αριθμός τους αυξάνεται καθημερινά.Περιμένουμε όλους τους φορείς να «κλείσουν» το δικό τους χώρο στο τηλέφωνο 6974 644003
http://www.ameagreek.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Read more: Go to TOP and Bottom