Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Αλλοι το 'χουν δίπορτο κι άλλοι βρίσκουν και την πόρτα του ΟΑΕΔ κλειστή

Καρχιμάκης:"Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει,θα είχα παραιτηθεί"!!!
Το ΦΕΚ του διορισμού του


Ο κ. Καρχιμάκης απαντά στην κριτική που δέχθηκε επειδή αποδέχθηκε τον διορισμό του στο υπουργείο Υποδομών
«Eνσημα δεν κολλάω,μισθό δεν παίρνω. Συνεπώς γιατί να παραιτηθώ; Οπως όλοι οι βουλευτές, ανέστειλα με την εκλογή μου στη Βουλή την υπαλληλική μου ιδιότητα.Οτι εργαζόμουν στην Ολυμπιακή δεν το έκρυψα ποτέ,το έχω και στο βιογραφικό μου. Εργαζόμουν ως διοικητικός λογιστής και έπαιρνα 1.800 ευρώ μισθό» υπογραμμίζει ο κ. Καρχιμάκης. «Γιατί λοιπόν να παραιτηθώ;Και όσοι λένε ότι δεν παραιτούμαι για να πάρω σύνταξη από την Ολυμπιακή κάνουν λάθος. Δεν παίρνω σύνταξη, δεν έχω κολλήσει ένσημα,συνεπώς δεν έχω συμπληρώσει τα συντάξιμα χρόνια. Δεν έχω συνταξιοδοτικό δικαίωμα. Και επιπλέον δεν είμαι διαπλεκόμενος.Αν τα είχα παντελονιάσει και τα είχα οικονομήσει,θα είχα παραιτηθεί.Και τότε αυτό θα ήταν το ύποπτο. Εγώ τα χέρια μου δεν τα έχω μολέψει (όπως λένε οι Κρητικοί) ποτέ. Και έχω καθαρό πρόσωπο και δεν είμαι εξάρτημα κανενός» συμπληρώνει.

Σχολιάζοντας εξάλλου την κριτική που δέχθηκε (ο ίδιος θεωρεί ότι η επίθεση ξεκίνησε από τη ΝΔ, έστω και αν δέχθηκε πυρά και από το ΠαΣοΚ), σημειώνει: «Αν κάποιοι νομίζουν ότι στοχοποιώντας με θα βγάλουν τα απωθημένα τους για τη διαδρομή μου στα χρόνια της αντιπολίτευσης και επιδιώκουν να μου βάλουν τσιρότο στο στόμα,πρέπει να καταλάβουν τούτο:Θα είμαι πιο σκληρός και πιο αμείλικτος». Και καταλήγει:

«Πώς θα ζούσα αν ο λαός κάποια στιγμή δεν με ψήφιζε και δεν με έστελνε και πάλι στη Βουλή; Πρέπει δηλαδή να ζητιανεύω και να είμαι υποχείριο του καθενός;Οι βουλευτές πρέπει να έχουν ανεξαρτησία οικονομική,να είναι διάφανοι».

Ο Γραμματέας του ΠαΣοΚ επιτίθεται στην αναπληρώτρια εκπρόσωπο της ΝΔ κυρία Βασιλική Τζότζολα, η οποία την περασμένη εβδομάδα αρνήθηκε τον διορισμό της στο Δημόσιο, υπογραμμίζοντας μάλιστα χαρακτηριστικά ότι «δεν είμαστε όλοι ίδιοι». «Η Τζότζολα παραιτήθηκε επειδή δεν είναι βουλευτής» τονίζει ο κ. Καρχιμάκης. «Πληρωνόταν και επιβάρυνε το κράτος. Εγώ όμως όχι. Εδώ μπαίνει όμως ένα ζήτημα:Τώρα που παραιτήθηκε από τη θέση της,πώς θα ζήσει;Με ποια δουλειά; Να μας το πει».


Ταυτόχρονα ο κ. Καρχιμάκης καταγγέλλει την κυρία Τζότζολα ότι ακολούθησε μια υποκριτική στρατηγική, καθώς τώρα αρνείται έναν διορισμό για τον οποίο η ίδια είχε υποβάλει αίτηση.

«Η κυρία Τζότζολα υπέβαλε μόνη της αίτηση για μετάταξη. Η αίτηση φέρει την υπογραφή της.Ζήτησε να μεταταχθεί στον ΟΑΣΑ.Εγώ ζήτησα να μεταταχθώ σε ένα υπουργείο με πολύ χαμηλές αποδοχές» παρατηρεί ο κ. Καρχιμάκης.

«Το Βήμα» ζήτησε την απάντηση της κυρίας Τζότζολα στα όσα τής καταμαρτυρεί ο κ. Καρχιμάκης. «Πράγματι,υπέβαλα αίτηση για μετάταξη τον Οκτώβριο του 2009,αλλά τότε ήμουν άνεργη και μια απλή δικηγόρος» απαντά η αναπληρώτρια εκπρόσωπος της ΝΔ. Απαντώντας μάλιστα στην ερώτηση γιατί όταν ανέλαβε κομματικό αξίωμα στη ΝΔ δεν ανακάλεσε την αίτησή της, τονίζει:

«Η αίτηση από τον Οκτώβριο του 2009 πήρε τον δρόμο της. Δεν την ανακάλεσα επειδή θεώρησα ότι ουδέποτε αυτή η κυβέρνηση θα προχωρούσε σε αυτούς τους διορισμούς, όταν είναι σε αυτή την κατάσταση η οικονομία.Τώρα που κατέληξε στον διορισμό, εγώ τον αρνούμαι. Δεν μπορεί κανείς να με κατηγορήσει ότι διατηρώ μια θέση στο Δημόσιο ενώ είμαι και στέλεχος ενός κόμματος.Και είναι λάθος να λέει ο κ.Καρχιμάκης ότι πληρωνόμουν».

Οπως εξηγεί η κυρία Τζότζολα, εργαζόταν στο δικηγορικό γραφείο του κ. Αλ. Λυκουρέζου όταν τη ζήτησε στη Γενική Γραμματεία Εμπορίου ο κ. Γ. Μπενόπουλος και εν συνεχεία στις Ολυμπιακές Αερογραμμές. Επειδή το δικηγορικό γραφείο όπου εργαζόταν εξυπηρετούσε και πιθανούς αγοραστές της Ολυμπιακής, παραιτήθηκε και στη συνέχεια προσελήφθη ως μετακλητή υπάλληλος στις Ολυμπιακές Αερογραμμές, ακολούθως στην Πάνθεον και μετά την ιδιωτικοποίηση της Ολυμπιακής στο υπουργείο Ανάπτυξης, όπου η σύμβασή της έληξε αυτοδικαίως μετά τις εθνικές εκλογές.

«Προσέφερα τις υπηρεσίες μου για την απόλυτα “καυτή πατάτα” της Ολυμπιακής επί κυβέρνησης Καραμανλή. Για να ιδιωτικοποιηθεί η Ολυμπιακή. Και είχαμε απέναντί μας τον κ.Καρχιμάκη που καθοδηγούσε τους συνδικαλιστές, για να διασφαλίσει τώρα με την ιδιωτικοποίηση τον διορισμό του στο Δημόσιο» καταλήγει η κυρία Τζότζολα.

Βουλευτές με δεύτερη δουλειά

Το ερώτημα αν ο βουλευτής δικαιούται να αναστέλλει την επαγγελματική του ιδιότητα ή αν μπορεί να εργάζεται όσο είναι βουλευτής διχάζει εδώ και χρόνια τον πολιτικό κόσμο της χώρας,αλλά και την κοινή γνώμη.

Το 2004 η κυβέρνηση Καραμανλή θέσπισε το επαγγελματικό ασυμβίβαστο, αλλά το κατήργησε και πάλι το 2008 επειδή παραιτήθηκαν από βουλευτές όσοι είχαν αξιόλογη επαγγελματική σταδιοδρομία που δεν ήθελαν να την εγκαταλείψουν.Ταυτόχρο- να θεσπίστηκαν μια σειρά ειδικά προνόμια για τους πρώην βουλευτές που θέλουν να επιστρέψουν στη δουλειά τους.

Το πιο σκανδαλώδες από αυτά είναι εκείνο που κατήργησε προσφάτως ο υπουργός Υγείας κ. Α. Λοβέρδος και σύμφωνα με το οποίο οι γιατροί που δεν επανεκλέγονταν μπορούσαν να καταλάβουν θέση διευθυντή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ. Μόνο μετά τις εκλογές του 2009 17 βουλευτές κατέλαβαν διευθυντικές θέσεις στο ΕΣΥ (Μ. Νεονάκης, Σ. Μανίκας, Δ. Κοσσυβάκης, Χ. Σμυρλής, Δ. Θάνος, Εμμ.Φραγκάκης, Β. Μαλέσιος, Γ. Χρονόπουλος, Φ. Παπαδέλλης, Στ. Σουμάκης, Γ. Κίρκος, Τ. Χωρέμης από το ΠαΣοΚ και Λ. Λυμπερακίδης, Α. Γεροντόπουλος, Κ. Καραμηνάς από τη ΝΔ). Μάλιστα διορίστηκε και πρώην βουλευτής (ο κ. Δ. Κρανιάς από τη ΝΔ) ο οποίος είχε εκλεγεί μόλις για 48 ώρες!

Μετά την κατάργηση του ασυμβιβάστου εξάλλου αρκετοί βουλευτές εργάζονται ταυτόχρονα ενώ ασκούν τα καθήκοντά τους στην Εθνική Αντιπροσωπεία.

Ο βουλευτής του ΠαΣοΚ κ. Ι. Βούρος παίζει εφέτος στο θέατρο μαζί με την κυρία Κάτια Δανδουλάκη και τον κ. Ι.Φέρτη. Η βουλευτής του ΠαΣοΚ κυρία Μάγια Τσόκλη διατηρεί την εκπομπή της στην κρατική τηλεόραση. O βουλευτής Θεσσαλονίκης του ΠαΣοΚ κ. Θ. Ρομπόπουλος παράλληλα με τη βουλευτική του ιδιότητα είναι ιδιοκτήτης ξενοδοχείων, εμπορεύεται πολυτελή αυτοκίνητα και είναι κάτοχος αρκετών πρατηρίων καυσίμων.

Ο βουλευτής της ΝΔ κ. Γερ. Γιακουμάτος εργάζεται ως ιατρικός σύμβουλος σε γνωστό ιδιωτικό θεραπευτήριο,η κυρία Ελίζα Βόζεμπεργκ ασκεί (επιλεκτικά, όπως λέει) τη δικηγορία, ενώ ο κ. Αθ. Γιαννόπουλος διδάσκει στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.
tovima

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

μην πολεματε τον φτωχουλη σοσια-ληστη

Read more: Go to TOP and Bottom