Τετάρτη 27 Οκτωβρίου 2010

Οταν η ζωή σκαρώνει φάρσες

Οταν η ζωή σκαρώνει φάρσες τότε κι οι καλύτεροι μυθιστοριογράφοι υποκλίνονται.
Μια πραγματικότητα που επαληθεύεται καθημερινά με πολυποίκιλους τρόπους.Χτες το πρωί,ανήμερα του Αγίου Δημητρίου,πολύ φίλοι ήρθατε στο μπλογκόσπιτό μου για να μου ευχηθείτε Χρόνια Πολλά και βρεθήκατε προ εκπλήξεως.Η αγαπημένη μου μητέρα με το πρώτο φως της αυγής ταξίδεψε προς την αιώνια ζωή,πρώτη σύμπτωση!
Θέλετε τώρα να μάθετε και το απίστευτο;
Στα σαράντα της μητέρας μου έχω τα γενέθλιά μου,η δεύτερη σύμπτωση!
Συμπτώσεις,φάρσες,τραγική ειρωνεία ή κάτι παραπάνω και βαθύτερο;
Οπως και να 'χει η Μανούλα μου θα ζει πάντα μέσα στην καρδιά μου.
Αγαπητοί μου φίλοι σας ευχαριστώ όλους για τις ευχές σας και τη συμπαράστασή σας!
Ειλικρινά το κάθε μήνυμα ήταν ξεχωριστό για μένα.
Να είστε όλοι σας καλά!

4 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ζει μου, για μια ακομα φορα, μεσα απο την καρδια μου, τα θερμα μου συλληπητηρια....

ΥΓ Η ζωη συμπληρωνει καποιους κυκλους για αγνωστους προς εμας λογους.....κατι τετοιο προφανως συμβαινει και στην περιπτωση σου

αντωνης είπε...

Δεν μπορω να γραψω πολλά, γιατι με εμποδιζει μια υγρασια στα ματια απο τη στιγμη που ειδα την ετικεττα στην αναρτηση.
Να 'στε καλα να την θυμοσαστε.

Καλο βραδυ Δημητρη.

zeidoron dtsoukas είπε...

Να είσαι καλά Ρίκη μου σ' ευχαριστώ πολύ κι εύχομαι πρώτα να έχεις πάντα την υγειά σου και μετά καλή επιτυχία στο στίβο της αυτοδιοίκησης!
Για τους κύκλους της ζωής δεν ξέρω τι να πώ,απλά το σκέφτομαι!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αντώνη μου σ' ευχαριστώ πολύ!
Να είσαι καλά και συ και η οικογένειά σου!
Καλό βράδυ φίλε!

Read more: Go to TOP and Bottom