Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Τετέλεσται ...!Βρε που πήγαν οι "αντάρτες";

Κάντε μεγέθυνση στην εικόνα
Εκεί μας φτάσατε κύριε Πρόεδρε της Σοσιαλιστικής Διεθνούς να μας εκφράζει το πρωτοσέλιδο της Ελεύθερης Ωρας!Μπρρρρρ!!!!
Η ψηφοφορία ολοκληρώθηκε και υπερψηφίστηκαν όλα τα επίμαχα άρθρα του ασφαλιστικού νομοσχεδίου χωρίς εκπλήξεις.
Μήπως πήρε το μάτι σας πουθενά τους αντάρτες;
Βρε ούτε ένας!
Το μόνο ενδιαφέρον από την ψηφοφορία  οι διαμαρτυρίες του κυρίου Απόστολου Κακλαμάνη προς τον πρόεδρο της Βουλής γιατί τους καθυβρίζουν σελίδες του διαδικτύου!
Και που 'σαι ακόμα κυρ-Απόστολε,γιατί χτες ζήλεψες και συ τη δόξα των "ανταρτών" μα πριν αλέκτωρ λαλήσει τρεις ανασκουμπώθηκες.Τι φοβήθηκες άνθρωπέ μου στην ηλικία σου; 

14 σχόλια:

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Βρε Ζει μου, βρε Ζει μου, σοβαρα μιλω με την περι ου ο λόγος κυρια Χριστοφακη
λεω να της παρω συνεντευξη
Κι αποφασισα να παρω μια γευση κόσμου, γι αυτο κι η αναρτηση
Περιμενα απο σενα οτι θα με βοηθουσες αρκετα
Για πες λοιπον

ΑNOULI είπε...

Αγαπητέ φίλε ψάχνεις ακόμη τους αντάρτες;;;Μήπως τους είδες ανάμεσα στο λαό; Ανάμεσα σ'αυτούς που ως ενδιαφερόμενοι θα έπρεπε να φωνάξουν;;
Ας το κατανοήσουμε τα μέτρα ήρθαν και θα μείνουν με τις ευχές του λαού!!!!!!!!!!!!!!!!
Καλό βράδυ

zeidoron dtsoukas είπε...

Προφανώς δεν σου άρεσε η παροιμία που σου έγραψα Ρίκη.
Λοιπόν επειδή όλοι μας κάπου εκεί στην εφηβεία κάναμε όνειρα και σκέψεις για τη ζωή,το μέλλον μας κλπ,ρώτησέ τη ποια ήταν τα δικά της όνειρα,τα πιστεύω,οι απόψεις της για την πολιτική και τους πολιτικούς και πως τα βλέπει τώρα από την κορυφή της πυραμίδας που καλώς ή κακώς βρίσκεται.
Αλλη ερώτηση:Τι ρόλο έπαιξε στην εξέλιξή της η σχέση της με έναν πολιτικό πρώτης γραμμής και ποια η άποψή της για τους φανατικούς εχθρούς του.
-Ποια στοιχεία του συζύγου της θεωρεί προτερήματα και ποια ελαττώματα.
-Πως αισθάνεται όταν παρακολουθεί το σύζυγό της να αναψοκοκκινίζει και να βρίζει από τηλεοράσεως;
-Τι την κάνει να κατέβει στην πολιτική,τι νέο έχει να προσφέρει στην τοπική αυτοδιοίκηση;
-Τι φοβάται στη ζωή;
Αυτά κι άλλα πολλά Ρίκη μου,καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Δυστυχώς αγαπητή Anouli έχεις δίκιο και με τις ευλογίες του λαού τελικά πέρασαν τα μέτρα!
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τωρα μαλιστααααααααααααα

Ευχαριστω Ζει μου και περιμενω και τα αλλα πολλα η αχορταγη
χα χα
ΥΓ Ξερεις δεν ειναι το καλυτερο μου η πολιτικη δημοσιογραφια, τους σιχαινομαι και γι αυτο ισως πιστευω πως μπορει και να μην εχω σαφη αποψη και θα ηθελα τη γνωμη του κόσμου

Αν σκεφτεις κατι αλλο εδω ειμαι, ριχτο

zeidoron dtsoukas είπε...

Ασε την πλάκα Ρίκη,εσύ είσαι τσακάλι!
Στο μπλογκ σου άφησα άλλη μία ερώτηση:Ποια η γνώμη της για τα κορίτσια που παντρεύονται πλούσιους και γνωστούς επιχειρηματίες;
Λοιπόν οργανώσου και ζήτα της τη συνέντευξη να δούμε θα δεχτεί ν' απαντήσει σε έντυπο της επαρχίας.
Πάντως το γάμο της τον έκανε στη Μαγούλα,ένα χωριό 25 χλμ έξω από την Αθήνα στην περιοχή της Ελευσίνας και με κουμπάρο το Σπύρο τον Καρατζαφέρη!
Σε βοήθησα έτσι;
Καλό βράδυ!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ειναι βεβαια κι αυτο ενα θεμα, πως μπορει να μη δεχτει

Και μετα αν τα ριξω ετσι χυμα σιγουρα θα χει κι ενα επιπλέον λόγο να μη δεχτει, γι αυτο θελω να ελιχθω λιγο, κατι δυστυχως για μενα αδυνατον

Αλλιως ηξερα εγω να στη χορεψω και μάλιστα γρηγορο πεντοζαλι

Phivos Nicolaides είπε...

Και συ βρε λαέ μου...

Anestis Ketsetzidis είπε...

Αντάρτες στο Ά' στις εγκυκλοπαίδιες.

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Εμένα δεν με πείθει κανείς από τους "δήθεν αντάρτες¨" ότι είχαν πάρει στα σοβαρά τον ρόλο του αντάρτη γιατί απλούστατα κανείς δεν είπε αντρίστικα "η αποσύρεται αυτό το άρθρο ή πάω σπίτι μου "

Κανείς τους δεν βάζει το συμφέρον του λαού πάνω από το δικό του.
Μια γυναίκα βρέθηκε και τους φόρεσε τα γυαλιά .Βλέπεις αυτή έχει κότσια είναι δοκιμασμένη ¨στον αγώνα του ευ ζην και δεν κρέμεται από τον βουλευτικό μισθό ή την βουλευτική ασυλία...

Αλλά ας μην κοπανιόμαστε εμείς τα «χλωρά». Στο πολιτικό σύστημα που ζούμε η πλειοψηφία έχει το πάνω χέρι….Βλέπεις από τον Νόμο του ισχυρού δεν εξαιρείται κανένας. Αυτή η Αρχή δεν έχει κανέναν αντίπαλο ει μη μόνο την Παιδεία ενός λαού από όπου προέρχονται ο πολιτικοί του, αυτοί που τον κυβερνούν.
Και ο νοών νοήτω…
Καλημέρα Δημήτρη μου

zeidoron dtsoukas είπε...

Βρε Ρίκη μιας το σκέφτηκες προχώρατο και μισή ντροπή δική σου μισή ντροπή δική της!Μη το σκέφτεσαι πολύ,κάντο!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Φοίβο φταίμε και μεις το 'παμε!Πολύ λάσκα τους είχαμε αφήσει και βολευόμασταν(κάποιοι) με ρουσφετάκια!

zeidoron dtsoukas είπε...

Ανέστη μου εκεί υπάρχουν οι πραγματικοί αντάρτες,για παλικαράκια της φακής δεν γράφει τίποτα!

zeidoron dtsoukas είπε...

Δυστυχώς Λυγερή μου η παιδεία του λαού αυτή είναι:το μεγάλο ψάρι να τρώει το μικρό!
Θα χρειαστούν πολλές σφαλιάρες και πάρα πολλά χρόνια για να ξεφύγουμε απ'αυτή τη νοοτροπία!
Ως τότε εμείς πιθανότατα να έχουμε αναχωρήσει....
Να είσαι καλά,καλό απόγευμα!

Read more: Go to TOP and Bottom