Τρίτη 27 Ιουλίου 2010

Στα ΝΕΑ η προκήρυξη της "ΣΕΧΤΑΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ"

Άγνωστος τηλεφώνησε σήμερα το μεσημέρι στην εφημερίδα «Τα Νέα» και ενημέρωσε τους συντάκτες πως μία προκήρυξη της οργάνωσης «Σέχτα Επαναστατών», βρίσκεται σε συγκεκριμένο σημείο.
Δύο συντάκτες από την εφημερίδα, στις 2.30 σήμερα το μεσημέρι, πήγαν στο σημείο που τους υπέδειξε ο άγνωστος και πήραν ένα cd στο οποίο υπάρχει επτασέλιδο κείμενο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα στην προκήρυξη η οργάνωση αναλαμβάνει την ευθύνη για την δολοφονία του Σωκράτη Γκιόλια.
Ολόκληρη η προκήρυξη θα δημοσιευθεί στο αυριανό φύλλο των ΝΕΩΝ.
Οι συντάκτες του κειμένου , το οποίο παρέλαβαν τα ΝΕΑ μετά από τηλεφώνημα αγνώστου , επιχειρούν να δικαιολογήσουν το δολοφονικό χτύπημα στον Σωκρ. Γκιόλια, ενώ χρησιμοποιούν βαρείς χαρακτηρισμούς για μία σειρά δημοσιογράφων και εκδοτών , όπως οι κ.κ Π. Κωστόπουλος, Θ. Αναστασιάδης, Μ. Τριανταφυλλόπουλος , Ν. Χατζηνικολάου , Γ. Κουρής , Δ. Κοντομηνάς. Παράλληλα, εκτοξεύουν απειλές κατά αστυνομικών , εισαγγελέων , σωφρονιστικών υπαλλήλων , διευθυντών φυλακών και κοινωνικών λειτουργών που εργάζονται σε φυλακές.

4 σχόλια:

ANOULI είπε...

Καλησπέρα Ζειδωρον....ενδιαφέρον θα έχει η 7 σέλιδη προκήρυξη...Για να δούμε!!!!!!!!!!
Καλό βράδυ

zeidoron dtsoukas είπε...

Τι ενδιαφέρον θα έχει αγαπητή Anouli!
Τα γνωστά τετριμμένα από εποχής 17Ν.
Τι σημαίνει αναλαμβάνουν την ευθύνη;
Αναλαμβάνουν και οι πολιτικοί την ευθύνη και περνάνε αυτοί καλά και μεις χειρότερα!
Η ευθύνη είναι μόνο όταν παρουσιαστείς στο φυσικό σου δικαστή,απολογηθείς,κριθείς και τιμωρηθείς!
Ολα τ' άλλα είναι παιχνίδια που κάποτε όμως θα ξανασπάσει ο διάολος το .... τη βόμβα του στα χέρια κάποιου άλλου Σάββα και τότε θα φανούν και τα πιόνια και τα άλογα και οι πύργοι!
Καλό βράδυ να έχεις και συ!

Λυγερή Βασιλείου είπε...

Καλησπέρα .
Μη γελάσεις σε παρακαλώ .
Σταμάτησα στην ετικέττα σου ,"τρομοκρατία" και είπα .
"Δεν τις αφήνεις αυτές τις ειδήσεις και τις αναλύσεις για άλλους Δημήτρη μου ; Όρεξη έχεις;;;
Τι δουλεά έχουμε εμείς με όλο αυτό το συρφετό των νοσηρών εγκεφάλων;

Ούτε θα με παραξηγήσεις φυσικά για την σύσταση. Ανησυχία είναι και έννοια για Σένα.
Αν το βρίσκεις αντιδεοντολογικό εκ μέρους μου, θα σωπάσω αλλά δεν παίρνω πίσω την παράκληση....
με την αγάπη μου και την εκτίμησή μου

zeidoron dtsoukas είπε...

Λυγερή μου σ' ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου,την εκτίμησή σου και το ενδιαφέρον σου που ξέρεις ότι είναι αμοιβαία!Αλίμονο για ποια παρεξήγηση μιλάς ίσα ίσα με τιμά ακόμα και τυχόν επίπληξή σου όχι εδώ που μου κάνεις συστάσεις από ενδιαφέρον!Λοιπόν θα σου πω και 'γω κάτι χωρίς να με παρεξηγήσεις εσύ τώρα.Ευτυχώς που τα σχόλια δεν έχουν ήχο γιατί θα ήταν σαν ν' ακούω τη γυναίκα μου:"κάτσε καλά παιδάκι μου,εσύ θα φτιάξεις τον κόσμο;άντε"!!!
Επί της ουσίας βέβαια του θέματος ισχύει ό,τι έχω απαντήσει στη φίλη Anouli από πάνω.
Να είσαι γερή και δυνατή,καλό βράδυ!

Read more: Go to TOP and Bottom