Πέμπτη 15 Απριλίου 2010

Ακούστε μωρέ τι είναι η πατρίδα μας


Ακούστε την ομιλία της κυρίας Χαράς Νικοπούλου κατά τη βραβευσή της από τη Νομαρχία Θεσ/κης στις 14/4/2010
Κύριε Παπανδρέου,κυρίες Διαμαντοπούλου,Δραγώνα,Ρεπούση κι όλοι σεις οι "παγκοσμιοποιημένοι" πολίτες αν δεν καταλάβατε τίποτα είναι απόλυτα λογικό.
Το περίεργο θα ήταν να καταλαβαίνατε!!!
Φτάνει που καταλαβαινόμαστε εμείς οι απλοί πολίτες μεταξύ μας.
Οσο υπάρχουν τέτοιοι δάσκαλοι η Ελλάδα δεν πεθαίνει!!!


Πομάκοι μαθητές της Χαράς Νικοπούλου την 25η Μαρτίου τραγουδάνε:"αρνιέμαι σ' οποιονδήποτε να δώσω από τη γη μου μια σπιθαμή"!

8 σχόλια:

( fortounata) είπε...

μακάρι όλοι οι δάσκαλοι να είναι έτσι και να μην κρύβονται πίσω από τη θεσούλα τους.καλή σου νύχτα.

THANASIS MAKEDONAS είπε...

ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΛΑ Η ΧΑΡΑ ΝΙΚΟΠΟΥΛΟ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΒΓΑΛΑ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΔΗΜΤΡΗ

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Πέρνα λίγο απο μενα σε παρακαλω

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΜΑΚΑΡΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΑΠΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΝΑ ΗΤΑΝ ΕΤΣΙ.
ΚΑΛΟ Σ/ΚΟ ΦΙΛΕ ΜΟΥ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Φουρτουνιασμένη μου ψυχή θέλει και "τσαμπουκά",θέλει κι αυταπάρνηση,θέλει πολλά δεν είναι εύκολο για τον καθένα να βγει μπροστά και να τα βάλλει στα ίσια με τα πλοκάμια του συστήματος.Θα τον πνίξουν πριν καλά καλά το καταλάβει.
Καλό σου βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Θανάση μη μου πεις ότι χτες που έλειπα είχες τη δασκάλα στην εκπομπή σου;Επρεπε με μια ανάρτηση να μας ενημερώσεις.Μπράβο σου!
Καλό βράδυ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητή Ρίκη παρελήφθη και αναρτήθηκε στην κατάλληλη θέση.
Σ' ευχαριστώ κι από 'δω,η εκτίμηση είναι αμοιβαία!
Χαίρομαι ιδιαίτερα που η δουλειά αυτής εδώ της σελίδας αναγνωρίζεται κι εκτιμάται από σημαντικούς ανθρώπους.Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Καλέ μου φίλε Σκρουτζάκο να είσαι καλά,καλό Σαββατοκύριακο επίσης!

Read more: Go to TOP and Bottom