Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Βοήθεια προς "ναυτιλομένους"!!!

Αγαπητοί φίλοι και φίλες χτες το πρωί πάτησα να μπω στη σελίδα μου κι ο blogger έβγαζε  ένα μήνυμα ότι το blog έχει καταργηθεί!Πήγα στο blogger να συνδεθώ κι εκεί εκτός από τον κωδικό μου ζήτησε να αντιγράψω και κάποια λατινικά γράμματα σ' ένα άλλο κουτάκι και συνδέθηκα κανονικά.
Το ίδιο είχε συμβεί και πριν 10 μέρες περίπου αλλά τότε χωρίς απώλειες!
Χτές όμως μπαίνοντας στο blog  ανακάλυψα πως έχουν εξαφανιστεί τα δικά μου σχόλια.
Δηλαδή κάτω από την ανάρτηση ενώ γράφει πχ 8 σχόλια ανοίγοντας εμφανίζονται μόνο τα 4 των αναγνωστών και λείπουν τα δικά μου σχόλια - απαντήσεις.
Τι μπορεί να συμβαίνει;Πως εξαφανίστηκαν και τι τρόπος υπάρχει (αν υπάρχει) να ξαναεμφανιστούν;
Θα παρακαλούσα όποιον γνωρίζει να με ενημερώσει είτε με σχόλιο είτε με mail.
Ευχαριστώ

2 σχόλια:

Βάσσια είπε...

Δημήτρη αυτό μου το έχει κάνει και μένα δύο φορές.

Τα σχόλια επανεμφανίσθηκαν, μια φορά ένα της Ρίκης χάθηκε.

Πήρες απάντηση να μου πεις και μένα;

:-)

zeidoron dtsoukas είπε...

Βάσσια μου καλημέρα και καλό Σαββατοκύριακο!
Δυστυχώς το ίδιο πρόβλημα το έχουν πολλοί αλλά τη λύση δεν την ξέρει κανένας.Σκέφτηκα ν' αλλάζω τακτικά τον κωδικό μου,δεν ξέρω τι άλλο να κάνω!

Read more: Go to TOP and Bottom