Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2009

Μανατζαρέων το ανάγνωσμα


ΤΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΜΥΡΜΗΓΚΙ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΣΙΤΑ

Σήμερα σας έχω ένα παραμυθάκι, αλλά τι παραμυθάκι! Εικονογραφημένο και διδακτικότατο! Θα σας έλεγα να το λέτε στα παιδιά για να κοιμούνται τα βράδια, αλλά το ζήτημα είναι
οτι θα το ακούτε κι εσείς και θα χάνετε τον ύπνο σας...











προσαρμογή στα ελληνικά: Εμμανουέλα Ν., Μελίνα Σ.

Πηγή:Ο ΒΑΣΙΛΙΑΣ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ
Σημ.Zείδωρον:Το βρήκα απόψε στο φίλο Ανέστη από το Γόνιμο και δεν άντεξα στον πειρασμό,το αντέγραψα!
Πάσα ομοιότητα με πρόσωπα και καταστάσεις του δικού σας χώρου εργασίας είναι τελείως συμπτωματική!

8 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Όλες οι ομοιότητες, υπάρχουν και δεν είναι συμπτωματικές.
Έτσι γίνεται, ακόμη και αν το μυρμήγκι δεχθεί μείωση αμοιβής!!!!
Καλή σου ημέρα.

Maria Tzirita είπε...

Πολύ καλό και πολύ αληθινό! Δυστυχώς...
Καλό μήνα Δημήτρη μου!

ΜΑΡΟΥΛΑΚΙ είπε...

Kαλησπέρααα
Τι μου θυμίζει,τι μου θυμίζει???
Που να δεις τι γίνεται αν έλειψε και αρκετό καιρό το μυρμήγκι λόγω ασθενείας ή ανωτέρα βίας! Ερε γλέντια.....
Φιλιά.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΓΩ ΦΙΛΕ ΜΟΥ .ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ ΜΕ ΠΟΛΛΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ.
ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ.

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ Σταύρο μόνο τα ονόματα λείπουν για να είναι πλήρες το κείμενο.Δυστυχώς τα μυρμήγκια είμαστε εύκολη λεία για τους μανατζαρέους!
Μόνο που δεν σκέφτονται πως χωρίς τις πλάτες μας θα ήταν απλά Κηφήνες και ξέρεις ποια είναι η τελική τύχη των Κηφήνων.Καλό βράδυ φίλε μου.

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου ακριβώς ότι συμβαίνει τα τελευταία χρόνια σε όλες τις δουλειές.Φοριέται πολύ η μόδα των συμβούλων!Να είσαι καλά,καλό μήνα επίσης.

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρουλάκι εκδηλώθηκες αμέσως!
Και 'γω φοβόμουνα μήπως δεν το διαβάσεις.
Θυμάσαι φαντάζομαι το (@) παπάκι που αν το αφαιρέσεις οι περισσότεροι από τους εν λόγω θα πνιγούν στη λίμνη που πλατσουρίζουν.Φιλάκια,καλό βράδυ!

zeidoron dtsoukas είπε...

Σκρουτζάκο καλώς ήρθες!
Σ' ευχαριστώ,να είσαι καλά και συ και καλό μήνα επίσης.Σε παρακολουθώ τακτικά από το blog της Σταυρούλας (είναι η καλή μου σύζυγος)!Θα τα λέμε φίλε μου,καλό βράδυ!

Read more: Go to TOP and Bottom