Κυριακή 23 Αυγούστου 2009

Η Παναγία η Προυσιώτισσα ας βάλει το χέρι της


Εμείς οι 'Ελληνες στα δύσκολα καταφεύγουμε στα Θεία!
Οταν όλα πάνε καλά κανένας δεν θυμάται ούτε το Χριστό,ούτε την Παναγία!
Μόλις όμως τα πράγματα ξεφύγουν από τα ανθρώπινα όρια αυθόρμητα προβάλει το θρησκευτικό μας συναίσθημα.
Πόσες φορές δεν είπαμε "βοήθα Παναγιά μου"!
Και σε τούτες τις δύσκολες ώρες,που η πύρινη λαίλαπα καίει ό,τι βρεθεί στο διάβα της,η  μόνη βοήθεια μπορεί να έρθει από ψηλά.
Η Παναγία η Προυσιώτισσα που γιόρταζε σήμερα ας βάλει το χέρι της!
Το μοναστήρι της Παναγίας βρίσκεται σ' ένα καταπληκτικό μέρος στον Προυσσό της Ευρυτανίας.
Περίπου 30 χλμ από το Καρπενήσι και 70 χλμ από το Αγρίνιο.
Διαβάστε εδώ την ιστορία της Παναγίας της Προυσιώτισσας.
Κι εδώ μπορείτε να δείτε περισσότερες φωτογραφίες του μοναστηριού και της περιοχής.

6 σχόλια:

Maria Tzirita είπε...

Μπαίνω με το δεξί! Επιτέλους με δικό σου ιστολόγιο Δημήτρη μου! Ευχαριστώ κι εσένα και τη Σταυρούλα για τις ευχές σας, όπως είδες είμαι πίσω Αθήνα, κανονίστε να βρεθούμε μεσοβδόμαδα γιατί το σαβ/κο θα ξαναφύγω! Φιλάκια πολλά και στους δυό σας!

Τασολάμπρου Χρυσούλα είπε...

Ωραίο το αφιέρωμα στην Παναγία την Προυσιώτισσα. Μπράβο βρε Δημήτρη μακριά απ΄τον τόπο σου και δεν ξεχνάς τη γιορτή.
Καλό βράδυ - φιλιά στη Σταυρούλα.

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου καλώς ήρθες,σ'ευχαριστώ!
Η φιλενάδα σου είναι στο νησί,ξεκουράζεται.
Συνεχίζεις τις διακοπές;
Να είσαι καλά,καλό βράδυ!

Maria Tzirita είπε...

Οι διακοπές τελείωσαν, αλλά όποτε μπορώ σαβ/κο θα φεύγω, όσο κρατάει το καλοκαίρι τουλάχιστον! Όταν γυρίσει κι η Σταυρου΄\λα θα βρεθούμε σίγουρα, φιλιά και πάλι!

zeidoron dtsoukas είπε...

Χρύσα μου καλημέρα!Να είσαι καλά,σε ευχαριστώ.Χαιρετισμούς και φιλιά επίσης από τη Σταυρούλα!
Εσύ γιατί σταμάτησες να γράφεις;Για ξεκίνα σιγά σιγά κι έχει τόσα θέματα η περιοχή μας.

zeidoron dtsoukas είπε...

Μαρία μου πολύ καλά κάνεις κι εκδράμεις τα Σ/Κ!Καλά να περνάς.Θα τα πούμε,φιλιά κι από μας!

Read more: Go to TOP and Bottom