Τετάρτη 19 Αυγούστου 2009

ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ



ΣΟΒΑΡΗ & ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΓΙΑΤΡΟΥ ΣΤΗΝ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΜEDITERRANEO ΓΛΥΦΑΔΑΣ

Ονομάζομαι Αγγελική Νιαροπέτρου, κάτοικος Βάρης Αττικής, ασφαλισμένη στην εταιρεία INC για πλήρη ιατροφαρμακευτική περίθαλψη της οικογένειάς μου καταβάλλοντας σεβαστό ποσό ετησίως, αφού η Δημόσα υγεία τυγχάνει επιεικώς απαράδεκτη, όχι λόγω του προσωπικού που καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες, αλλά λόγω της υποβάθμισης της δημόσιας περίθαλψης, και της κρατικής ανικανότητας και αναλγησίας, απέναντι στο ιερότερο αγαθό του ανθρώπου που είναι η υγεία. Προ 12ημέρου υποβλήθηκα σε λαπαροσκοπική χολοκυστετομή, στην κλινική MEDITERRANEO στη Γλυφάδα, από τον εξαίρετο χειρούργο και ΑΝΘΡΩΠΟ, κ. ΔΗΜΗΤΡΗ ΜΠΑΝΟ, τον οποίο ευχαριστώ απο καρδιάς για την αποκατάταση της υγείας μου. Σήμερα Τετάρτη 19 Αυγούστου στίς 2μμ, επισκέφθηκα την πιο πάνω κλινική για 2 λόγους. 1) Για την κοπή των υπόλοιπων ραμμάτων και 2) Διότι απο 2ημέρου είχα σοβαρούς πόνους στην κοιλιακή χώρα. Πήγα στην υποδοχή της κλινικής, ανέφερα το γεγονός και έστειλαν τον χειρούργο κ. ΒΑΣΙΛΟΓΛΟΥ να με ΕΞΕΤΑΣΕΙ. Του ανέφερα ότι ήμουν εκεί για τους 2 πιο πάνω λόγους και αφού μου έκοψε τα ράμματα, του είπα να με εξετάσει, γιατί πονάω. Η απάντησή του: "Α, κυρία μου γι αυτό να πάρετε το γιατρό που σας χειρούργησε". Μα γιατρέ μου του απαντάω, ο κ. Μπάνος είναι με άδεια στη Σαντορίνη κι εγω πονάω, δεν μπορείτε να με εξετάσετε να δείτε απο τι προέρχεται ο πόνος; φρεσκοχειρουργημένη είμαι!!"
Απάντηση με ύφος 100 Καρδιναλίων:
"Και τι είμαι εγω κυρία μου; Γραμματέας του κ. Μπάνου".
Αυτά είπε κλείνοντας απότομα πίσω του την πόρτα του ιατρείου, αφήνοντας εμβρόντητους εμένα, το σύζυγό μου και τη νοσοκόμα που ήταν εκεί. Δηλαδή φίλοι αναγνώστες, ομοιοπαθείς ή μη, πηγαίνει ο πολίτης στον ΕΦΗΜΕΡΕΥΟΝΤΑ, γιατρό που τον χρυσοπληρώνει, του λέει ότι πονάει, για ΑΓΝΩΣΤΟ λόγο, μη γνωρίζοντας απο ΠΟΥ και ΓΙΑΤΙ προέρχεται ο πόνος ή ΤΙ συνέπειες μπορεί να έχει και ο ...συνεχιστής του όρκου του Ιπποκράτη, τον ΔΙΩΧΝΕΙ!! Ω! ΘΕΕ μου τι άλλο θα δούμε σ` αυτή τη χώρα; Και φυσικά ΔΕΝ θα το αφήσω έτσι αυτό το θέμα.

Φιλικά
Αγγελική Νιαροπέτρου
αναρτήθηκε απο Σιδέρη Αργύρη Τετάρτη 19/8/09
Αναδημοσίευση από skeftomasteellhnika.gr


Σχόλιο ΖΕΙΔΩΡΟΝ:Αγαπητή
κυρία Νιαροπέτρου τι σας εκπλήσσει στη συμπεριφορά του συγκεκριμένου γιατρού;
Είναι κι αυτός μέλος της Ελληνικής κοινωνίας.Κλασσικό δείγμα κομπλεξικού νεοέλληνα που κατάφερε να πιάσει ένα πόστο και θεώρησε ότι έπιασε τον Πάπα από συγκεκριμένο σημείο του σώματός του.Βέβαια ως επιστήμων γιατρός που έχει δώσει τον όρκο του Ιπποκράτη θα έπρεπε να στέκεται μερικά κλικ παραπάνω από τους απλούς πολίτες.
Δυστυχώς όμως τον άνθρωπο δεν τον κάνουν οι γραμματικές γνώσεις και τα πτυχία.Τον άνθρωπο τον χαρακτηρίζει ο τρόπος ζωής του τόσο στην οικογένειά του όσο και στο χώρο εργασίας του.Είναι καθαρά θέμα ανατροφής,κοινωνικής παιδείας και φιλοσοφίας του καθενός απέναντι στη ζωή.
Σαν τον γιατρό του ΜΕDITERRANEO κυκλοφορούν χιλιάδες γύρω μας σε διάφορους χώρους εργασίας!
Ολοι αυτοί ξεχνούν ότι εμείς οι ίδιοι αποτελούμε το κράτος που σιχτιρίζουμε!
Ο ίδιος αυτός γιατρός αν τύχει παρόμοιας αντιμετώπισης μπροστά σ' ένα γκισέ τραπέζης είναι σίγουρο πως θα δυσανασχετίσει και πιθανότατα θα βγάλει κι ένα λογύδριο για τους κανόνες συμπεριφοράς προς τον συναλλασόμενο.
Συγχαρητήρια πάντως για την επώνυμη δημόσια καταγγελία σας!

2 σχόλια:

Benikos place είπε...

Καλά κάνεις και καταγγέλεις αυτή την απαράδεκτη συμπεριφορά!!
Αν το κάναμε όλοι αυτό θα είχαν αλλάξει σαυτόν το τόπο παρά πολλά!!

zeidoron dtsoukas είπε...

Αγαπητέ φίλε Benikos place το θέμα είναι κάποια στιγμή να καταλάβει ο καθένας τη θέση του με τις ευθύνες του και τις υποχρεώσεις του!
Με απλά λόγια να γίνουμε άνθρωποι και να μη χρειαζόμαστε χωροφύλακα για να κάνουμε τη δουλειά μας.
Καλό βράδυ!

Read more: Go to TOP and Bottom